Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1340 hozzászólás Oldal: 75 / 90
Előző 1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 90 Következő
Szia!

Igen!Szivatóval indítom!
Szia!

Variációk:
- a főfúvóka eldugult. A szívatóval befecskendezett benzin pörgeti fel a motort, és amint elfogy, le is áll.
- falslevegőt kap és csak szívatóval megfelelő a benzin-levegő keverési arány
- rossz a membrán, nem szívja fel a benzint.
Szia!
Köszönöm szépen!
Az első két lehetőség közül az egyik lesz,de mindkét lehetőséget megnézem!
A harmadik lehetőség csak azért nem lehetséges, mert ez úszós nem membrános!

Üdv :Ani

Jelzem mire jutottam!
Üdvözletem a tisztelt tagoknak.
Olyan kérdésem lenne, hogy lenne egy Briggs motorom amin van kettő kiegyenlítő tengely az oldaldeknibe ami a főtengelyhez csatlakozik fogaskerekekkel, azt hogy kell pozícionálni mert nem látok jelölést sehol.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv!
Az egyik a vezérműtengely, ezt pozicionálni kell, a másik valószínűleg a regulátor, ennek mindegy a fogaskerék kapcsolódási helyzete.
A vezérműtengelynél a főtengely fogaskoszorújának egyik fogán egy vonalat, vagy bemélyedést találsz, ehhez kell a vezérműtengelyen lévő lyuk jelölést állítani.

20_1246210088.jpg
20_1246210088.jpg (1.64 MiB) Megtekintve 3025 alkalommal.

2011-07-20 17.53.44.jpg
2011-07-20 17.53.44.jpg (163.15 KiB) Megtekintve 3025 alkalommal.
Kedves Plaszlo!

Amennyiben megengedi, végső elkeseredésemben én is egy kérdéssel fordulnék Önhöz.
3 napja küzdök egy Tecumseh motoros fűnyíróval (BV 173 tip.)
A jelenség: Családtagom áttolta a fűnyírót egy földből kiálló betonvason fűnyírás közben, aminek következtében iszonyat csattanás után elgörbült a kés, és valószínűleg a gyújtásnál is lett valami, azóta nem bírom beindítani.
Indításnál, a behúzó zsinórt megrántva akkorát ránt vissza, hogy majd kitépi a karom(ezt már új késsel produkálja)
És ami a legszebb: hogy a lendkerék ék a helyén van, nem tépte el.
Tudna nekem is segíteni, mit kellene még megvizsgálnom?
Segítségét előre is köszönöm!!!
Üdv, Dani
Üdv!
Pedig ez lett volna az első tippem, az ék elnyíródása, és a lendkerék elfordulása a főtengelyen.
Az ék nincsen megnyomorodva, könnyen ki-be rakható? Az ék hornya a lendkeréken és a főtengelyen is ép?
A visszarántás az előgyújtás megnövekedését is jelentheti, de ha dekompresszoros a motor, akkor a dekompresszor is sérülhetett a hirtelen leállásnál és azért olyan nehéz berántani. Be tudod indítani? És ha igen, akkor rendesen megy a motor?
Üdvözlet mindenkinek!

Van egy 3,5 LE, noname, valószínűleg kínai fűnyíróm.
Tegnap óta az a baja, hogy amikor betolom magasabb fűbe, lefullad. Amúgy rendesen felpörög, de valamiért nagyon legyengült.
Úgy tűnik, hogy az olajat is el kezdte enni. Van egy cső és azon keresztül folyamatosan füstöl, illetve köpködi az olajat, illetve az újraindításkor a kipufogón erős, kékes füstöt okád.
Az olajat lecseréltem, de nem tudom, még mit lehetne tenni.
Van valakinek valami ötlete?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Légszűrő nincs elkoszolódva?
Plaszlo írta: Üdv!
Légszűrő nincs elkoszolódva?

Nincs, teljesen tiszta. Úgy is kipróbáltam, hogy levettem.

Amúgy ilyen a fűnyíró, ha ez segít valamit:
http://www.globalsources.com/si/AS/Bang ... 440915.htm
Akkor sanszos, hogy eljutott ideáig a kopásban, amikor látható, érezhető. Szerencsés esetben csak dugattyúgyűrű csere, de lehet a henger is erősen kopott. Óvatosan kell fogalmazni, de........az anyagminőséget illetően kihívásokkal küszködik. ;)
Köszönöm a választ! Ezek szerint meg kell nézetnem egy szakemberrel és ő eldönti, hogy érdemes vele foglalkozni, vagy nem.
Igen, a kínai cuccok ilyenek. Én nem is vettem volna ilyet, de ezt kaptam. :?
Ha én veszek, az valószínűleg a jobb márkák közül fog kikerülni.
Igen, nagyjából ennyit tehetsz. A gyakorlat azt mutatja, hogy nem az örökkévalóságnak dolgoznak. :(
Egyébként vannak High Tech kínai cuccok is, csak nem ebben az árfekvésben.Kerti gépeknél még mindig maradnék a Briggs motoros termékeknél. Nekem 10. éve megy a fűnyíróm, és az olajon kívül még gyertyát sem kellett cserélni benne. :)
Kedves Plaszlo,

"Pedig ez lett volna az első tippem, az ék elnyíródása, és a lendkerék elfordulása a főtengelyen.
Az ék nincsen megnyomorodva, könnyen ki-be rakható? Az ék hornya a lendkeréken és a főtengelyen is ép?
A visszarántás az előgyújtás megnövekedését is jelentheti, de ha dekompresszoros a motor, akkor a dekompresszor is sérülhetett a hirtelen leállásnál és azért olyan nehéz berántani. Be tudod indítani? És ha igen, akkor rendesen megy a motor? "

Először is köszönöm, hogy foglalkozik a problémámmal.
Dekompresszor nincs. Az ék hornya ép a lendkeréken is, és a főtengelyen is. Levettem, megnéztem, hibátlan.
Nem tudom beindítani, mivel erősen visszaránt.)
A rángatások során viszont enyhe füstöt látok jönni a kipufogóból. (normál esetben ilyen nem volt, csak mikor már beindult a gép)
Ennek lehet valami köze valamihez?
(Ha nincs benne gyertya, gond nélkül átfordul a tengely, nem szorul semmi).
bendan írta: Dekompresszor nincs. Az ék hornya ép a lendkeréken is, és a főtengelyen is. Levettem, megnéztem, hibátlan.
Nem tudom beindítani, mivel erősen visszaránt.)
A rángatások során viszont enyhe füstöt látok jönni a kipufogóból. (normál esetben ilyen nem volt, csak mikor már beindult a gép)
Ennek lehet valami köze valamihez?
(Ha nincs benne gyertya, gond nélkül átfordul a tengely, nem szorul semmi).


A dekompresszor nem külső eszköz, a vezérműtengelyen lévő röpsúlyos eszköz, ami alaphelyzetben sokkal később engedi zárni a kipufogószelepet, így sokkal kevesebb keveréket kell összesűrítenie, könnyebb beindítani. Az indításhoz viszont elégséges. és amint kezd emelkedni a fordulatszám, a röpsúly visszahúzza a szelepnyitvatartást megnövelő éket, így normál módban működik a motor.
Namost ha minden rendben van, ékpályák, ék rendben, akkor csak erre tudok gondolni. Az előgyújtás fix, nagyon csekély mértékben állítható. Esetleg ha megszakítós a motor, akkor a megszakítóhézagot kellene még ellenőrizni, hiszen annak állításával az előgyújtás is elmászik.
A visszapöffenés a kipufogóban is normális, mivel a gyújtás után a motor nem tud átfordulni normálisan hanem ellenkező irányban indul el, nyit a kipufogószelep (hisz sűrítés előtt zárt le) és ott jön ki a berobbant keverék.
Ez a visszarúgás rögtön azután jelentkezett miután elkapta a kés a vasat? Mert a lendkerék ékje nem szimmetrikus, fordítva berakva ilyen problémát generál.
Előző 1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 90 Következő
1340 hozzászólás Oldal: 75 / 90

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 45 vendég