Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1352 hozzászólás Oldal: 74 / 91
Előző 1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 91 Következő
Üdv!
A mai nap kipucoltam a karburátort a quantum motoromon. Viszont sikerült leszakítanom azokat a kis szivacs darabokat, amik a karburátor tetején lévő állító pöckök tövében vannak, de nélkülük is működik.
Mire valók ezek a kis szivacsok, fontosak vagy nem kell aggódnom.?

Csatolmányok

Üdv!

Még nem találkoztam ilyen szivacsokkal, talán koszfogó lehetett. :roll:
Köszi, akkor nem foglalkozom vele.
Viszont most olyan probléma állt elő,hogy ha elengedem a kart (amit bekell húzni hogy elinduljon) nem áll le a fűnyíró.
Csak úgy tudom leállítani hogyha leveszem a gyertypipát, de amikor hozzáértem a gyertyához egy kicsit megrázott az áram.
Ez mitől lehet? Rossz gyujtótrafó? Vagy csak valahogy zárlatos lett?
bb007 írta: Köszi, akkor nem foglalkozom vele.
Viszont most olyan probléma állt elő,hogy ha elengedem a kart (amit bekell húzni hogy elinduljon) nem áll le a fűnyíró.
Csak úgy tudom leállítani hogyha leveszem a gyertypipát, de amikor hozzáértem a gyertyához egy kicsit megrázott az áram.
Ez mitől lehet? Rossz gyujtótrafó? Vagy csak valahogy zárlatos lett?



Ha zárlatos lenne a trafó, nem lenne gyújtás. Takarításkor nem akasztottál ki véletlen egy fékbowdent a helyéről? Emlékeim szerint, a sima fűnyírón szalagfékes megoldás van, amit azzal a karral vezérelsz, amit indításkor kell behúznod. Ez lazítja ki a féket, a kar elengedésével pedig a bowden rögzíti a féket, tehát lefullasztja a motort.
Üdv!
A kar az elengedésével egy kontaktuson keresztül rövidre zárja a gyújtótekercset és egyben fékezi a lendkereket és így áll le a motor. Tehát nem fullasztja le. A motor küzdene a leállás ellen, főleg, hogy a regulátor annál nagyobb gázt ad, minél jobban lassul a motor forgása.
Valószínűleg a gyújtótekercs rövidrezáró kábele esett le, szakadt el, vagy maga a kontaktus nem érintkezik a kar nyugalmi helyzetében. Szereld le a burkolatot és a kar bowdenjét követve keresd meg a testelő (rövidre záró) érintkezőt.
Plaszlo írta: Üdv!
A kar az elengedésével egy kontaktuson keresztül rövidre zárja a gyújtótekercset és egyben fékezi a lendkereket és így áll le a motor. Tehát nem fullasztja le. A motor küzdene a leállás ellen, főleg, hogy a regulátor annál nagyobb gázt ad, minél jobban lassul a motor forgása.
Valószínűleg a gyújtótekercs rövidrezáró kábele esett le, szakadt el, vagy maga a kontaktus nem érintkezik a kar nyugalmi helyzetében. Szereld le a burkolatot és a kar bowdenjét követve keresd meg a testelő (rövidre záró) érintkezőt.



Nem tudtam, hogy az ilyen "kis" motoroknál is van kill swich.. :) :oops:
Megint tanultam valamit, köszönöm! :wink:
zoliee81 írta:
Nem tudtam, hogy az ilyen "kis" motoroknál is van kill swich.. :) :oops:
Megint tanultam valamit, köszönöm! :wink:


Most gondold el, a lendkeréknél van egy kis fékpofa, amit rugó szorít hozzá, ha elengeded a kart. Ahogy kezdi lassítani a motort, a regulátor azonnal ellene dolgozik.
Kérdés1: meddig tartana így a fékbetét?
Kérdés2: mikor állna le a motor? :roll: :wink: 8)


Mikor lesz videó, ahogy száguldozol a trakival???? 8)
Plaszlo írta:
zoliee81 írta:
Nem tudtam, hogy az ilyen "kis" motoroknál is van kill swich.. :) :oops:
Megint tanultam valamit, köszönöm! :wink:


Most gondold el, a lendkeréknél van egy kis fékpofa, amit rugó szorít hozzá, ha elengeded a kart. Ahogy kezdi lassítani a motort, a regulátor azonnal ellene dolgozik.
Kérdés1: meddig tartana így a fékbetét?
Kérdés2: mikor állna le a motor? :roll: :wink: 8)


Mikor lesz videó, ahogy száguldozol a trakival???? 8)


Kell rendelnem két hátsó gumi belsőt, eddig nem sok cégnél találtam 20x10-10-es méretűt.. :cry:
De csinálok "száguldozós" videót, természetesen. :lol:
Megjött a belső, kettő belső postával 9e JMF. :(
1.5 órán át szedtük le a jobb hátsó gumit, először megpróbáltam a tengelyről leszedni a felnit, de ezt már előttem is próbálta valaki, lángal. Neki sem jött le. Nekem sem. Maradt a helyben felnin belső csere. Életképek meló közben.

DSC_0249[1].jpg
DSC_0249[1].jpg (1.6 MiB) Megtekintve 2277 alkalommal.


DSC_0251[1].jpg
DSC_0251[1].jpg (1.68 MiB) Megtekintve 2277 alkalommal.
Sziasztok!
Egy olyan problemam van hogy vettem nemreg hasznaltan egy Makita PLM4621N-es onjaros funyirot es azt csinalja hogy beinditom szepen jar, pocc-roff, aztan elkezdem vagni a fuvet es egy 20 perc utan amikor leakarom allitani a leallas kozbe meg durranik egyet meg olyan mas lesz a leallas hangja. Mintha nem lenne rajta kipufogo. Utana megprobalom elinditani van hogy 1-2 huzasra nem indul be aztan 3 dik huzasra nagy nehezen elkezd beindulni es kb 3-4 masodperc alatt porog fel majd indul el. A gyartyat kivettem es ilyen fekete sar szeru anyag volt rajta. Kopp fekete az egesz, megpucoltam visszaraktam, vagtam vele 5 percet es ismet amikor leallitottam durrant egyet es nagy hanngal allt le. Esetleg valakinek valami otlete? Elore is koszii udv:) ( ja es magatol nem all le, vagyis 2 uritest kibir csak utana kezdi el csinalni hogy leallitom es durranik..stb. )
Szia!
Ráférne egy szakember általi beállítás. A visszadurranás általában rossz előgyújtást, a gyertya kormolódása helytelen benzin-levegő keverési arányt vagy rossz gyertya hőértéket jelent.
Az is előfordulhat, hogy a rossz hőérték miatt vastagon lerakódó koromréteg izzása miatt durrog vissza leálláskor.
Sziasztok Srácok!
Kérdésem a következő lenne! Van egy Tecumshe benzin motoros fűnyíróm!
Berántás után felpörög a motor, majd le is áll!
Már mindent megnéztem rajta, kipucoltam,de a baj továbbra is fenn áll!
Segítsetek Kérlek?
Mi lehet a hiba oka?
Üdv :Ani
Üdv az uraknak!
Nemrég került hozzám egy Wolf 2.42E tipusú négyütemü gép azzal a hibával hogy nem indul.Elöéletéröl sajnos semit nem tudok.Szikra van,jó idöben is gyújt,ezt ellenöriztem,viszont valahogy a sürítési végnyomást kevesellem.Bár nincs mérömüszerem,de a kisujjam a gyertya helyére bedugva szinte alig érzek levegöt ami ki akarná onnan lökni az ujjam.Tudom ez így nem korrekt mérés,de ennél azért nagyobb kompressziót kellenne produkálnia,nem?Valamint még valami ami engem a kompresszió-hiány irányába vitt el: levettem a karburátort és hidegindítóval próbáltam szóra bírni de semmi,még csak egy pöffenés se. Mivel mint írtam szikra van és jókor gyújt,nálam maradt a kompresszió. Van esetleg valakinek más ötlete?
Anibuksza írta: Sziasztok Srácok!
Kérdésem a következő lenne! Van egy Tecumshe benzin motoros fűnyíróm!
Berántás után felpörög a motor, majd le is áll!
Már mindent megnéztem rajta, kipucoltam,de a baj továbbra is fenn áll!
Segítsetek Kérlek?
Mi lehet a hiba oka?
Üdv :Ani


Szívatóval indítod?
Gábor Hozleiter írta: Üdv az uraknak!
Nemrég került hozzám egy Wolf 2.42E tipusú négyütemü gép azzal a hibával hogy nem indul.Elöéletéröl sajnos semit nem tudok.Szikra van,jó idöben is gyújt,ezt ellenöriztem,viszont valahogy a sürítési végnyomást kevesellem.Bár nincs mérömüszerem,de a kisujjam a gyertya helyére bedugva szinte alig érzek levegöt ami ki akarná onnan lökni az ujjam.Tudom ez így nem korrekt mérés,de ennél azért nagyobb kompressziót kellenne produkálnia,nem?Valamint még valami ami engem a kompresszió-hiány irányába vitt el: levettem a karburátort és hidegindítóval próbáltam szóra bírni de semmi,még csak egy pöffenés se. Mivel mint írtam szikra van és jókor gyújt,nálam maradt a kompresszió. Van esetleg valakinek más ötlete?


Üdv!
Ez a típusszám elektromos fűnyírót takar... :roll:
Előző 1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 91 Következő
1352 hozzászólás Oldal: 74 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 211 vendég