Szerző:
Yaneeken » szomb. szept. 04, 2010 10:05 pm
Na azt hiszem a célnál vagyok!
Levettem a kartert! Na de ahoz hogy levegyem,le kelett venni a késtartót.Az meg annyira rá volt rohadva a fötengelyre hogy csak melegítéssel tudtam levenni.Szóval nem volt alkalmam vigyázni a szimeringre,ugyanis az megsült kicsit,szóval csere lesz.
Akkor ime a képek :
Maga a gép
http://www.kephost.com/view3.php?filena ... z068mf.jpgA blokk kiszerelve.Nincs az alján sehol leeresztő csvar
http://www.kephost.com/view3.php?filena ... ly0zm6.jpgs az oldalán sincsen sehol,igaz a helye megvan
http://www.kephost.com/view3.php?filena ... 0k7dr2.jpgSzétszedés után,megvan a hiba! Szétakadt a röpsúly
http://www.kephost.com/view3.php?filena ... 8e43u9.jpgA blokk belseje
http://www.kephost.com/view3.php?filena ... w9ewbu.jpgEz pedig a gyári hiba orvoslása
http://www.kephost.com/view3.php?filena ... h32gfo.jpgMegfurtam kb ott ahol a másik ALKO fűnyironkon a gyári leeresztő csavar van,vágtam bele egy M6-os menetet.Egy nagyfejű rozsdamentes csavart tettem bele gumialátéttel.Direkt laposcsavarhúzos csavart tettem bele,ezt nehéz ugy megtépni hogy megszakadjon a menet,de annyira pont eléggé meg lehet húzni hogy ne eresszen az olaj.
Jövöhéten veszek szimeringet és rakom is össze a gépet.Na de van egy kis problémám!
Amikor lehuztam a kartert akkor(mint késöbb kiderült) a vezérmütengely abban maradt,magyarul teljesen kijött a helyéről.Nézegettem is hogy ej,ej vezérműtengely müanyagból? És eszembe jutott hogy akkor ez most hogy is volt a helyén? Találtam a vezérműtengelyen és a fötengelyen is egyeztető jeleket,és ugy tettem vissza a helyére hogy azok találkozzanak.Akkor vettem észre hogy nem egyforma a két fogaskerék,szóval nem elég csak ugy betenni eggyezenek a jelek,a fötengelynek jó helyen kell állnia hogy minden egyezen.
Kérdeésem honnan tudom meg hogy mikor van jó pozicióban a vezérmű tengely?