Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1225 hozzászólás Oldal: 81 / 82
Köszi!
Mindjárt nekiállok.
Jelzem, hogy mi lett.
Köszönöm!
Úgy néz ki, hogy szerencsém volt.
A harmadik tisztítás után összejött végre.
Annyi plusz, hogy a benzin tartályt is megtisztítottam.
Volt benne egy benzinszűrő féleség.
Azt már nem tettem vissza. Szerettem volna, de nem sikerült.
Üdv Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni. McCulloch típusú fűnyíróm a téli álom után nem indul. Egészen pontosan elindul, de azonnal le is áll. A szivatáskor bepumpált üzemanyagot elégeti, és leáll. Szétszedtem a karburátort - már amennyire lehet - de tökéletesen tisztának tűnt. A tankból leengedtem az üzemanyagot, újra töltöttem, de ugyanez a hiba.

Bármilyen ötletet szívesen vennék, mert a szerelő kb. 2 hétig nem tud ránézni, annyi a munkája, a növényzet meg csak nem akar megállni a növésben...
Üzemanyag rendszer (tank csővezeték karburátor fúvókák benzin járatok) alapos tisztítása, esetleges fals levegő szívás (fellazult tömítetlen szívótorok) megszüntetése a megoldás. Hideg indító spray sokat könnyíti az első tavaszi startot.
Minden műtő tisztaságú, látszólag tökéletes állapotban van.
A karburátort annyira lehet (legalábbis én annyira tudtam) szétszedni, hogy az úszóházat leveszem, valamint az úszót a benne lévő kis záró tüskével (súber?) kiszedem és vége. az egész egy öntött spiáter bisz-basz, plusz egy műanyag valami belesajtolva.

Az létezhet, hogy nem lehet kiszedni a fúvókát?
Elég nehezen tudom elképzelni de manapság bármin spórolhatnak :)
Itt van pár video nézegesd hátha látsz valami ötletet.
https://www.youtube.com/results?search_query=+loanmover+carb+repair
Jobb tippem sajna nincs a korábbiakon kívül.
Sziasztok !

A szezon előtt szétszedtem a fűnyírót, hogy kitisztítsam és esetleg tömítéseket cseréljek, ha szükséges. Tömítéscserére ugyan nen volt szükség, de a takarítás sikerrel zárult ... most viszont valamiért nagyon nagyon pörög a motor, és így nem merem járatni .. a gáz karnak a mozgatására nem reagál viszont ha a karbin a pillangószelepet állítgatom akkor természetesen reagál rá. Sajnos úgy nem lehet füvet nyírni hogy a karbin van az egyik újjam, de semmi állítási lehetőséget nem találok. Lehet hogy a hátsó, a motorból kilógó kis himba ,vagy hogy hívják, ami egy karral és egy rudazattal van összekötve a pillangószeleppel, lett roszul beállítva, vagy valami rugót rossz helyre tehettem ? Ja igen, Alko gép 5.5 lovas briggs motorral .
Köszi előre is a segítséget ! :idea:
A pillangó szelep karja valami rugó vagy rudazat által össze köttetésben van a fordulatszám szabályozóval. Szerintem nem raktad vissza vagy rossz helyre tetted. De akár el is állíthattad a szabályozót.
Üdv! Érdeklőnék, hogy van egy régi kínai motoros 4ütemű fűnyíró, amit úgy kaptam, hogy nem indult. Próba: nem volt szikra. Gyújtótekercs csere megoldotta. Utána indult, de csak alapjáraton pöfögött. Karbi le, kimos, kifúj, eredmény nem változott. A regulátorkar ráhúzására nagyon lassan valamennyit emel a fordulaton. A gázbovden a folytószelepet rendesen nyitja-zárja. Viszont ha a benzincsapot elzárom, mielőtt kiürül a karbi, rendesen felpörög. A tűszelep rendesen zár, az úszószint nem állítható. Valakinek esetleg ötlete?
Felpörög mert elszegényedik a keverék elzárt csappal. Légszűrő nélkül mi a helyzet ? Sok hasznos video van a youtube - on ahol mindenféle kerti berregőket hekkelnek szerelnek stb Elég jó ötleteket lehet meríteni a javításukhoz. De ha vissza olvasgatsz itt van pár topik és hozzászólás hasonló problémákról és javaslatokról ötlet merítésnek. Látatlanban ennyit tudok én is.
Sziasztok!

szereztem egy einhell ohv motoros fűnyírót. Sajnos előéletét nem tudtam, így került hozzám. Először be sem tudtam indítani, majd mikor szétszedtem a vezérlés 3 foggal elvolt forgatva. Azt megoldottam, utána már ment a gép. De eléggé erőtlen, 68mm a dugó benne nem egyezik meg ahogy néztem az mtd thorx ohv motorokkal. A hétvégén szétkaptam a motort tejesen, megnéztem a gyűrűket benne, a hengeren kopás nyomok nem láthatóak, a gyűrű az egyik kompresszió gyűrű olyan 1mm kopás látszik. a másik össze is ér szinte. Az olajlehúzó gyűrű szintén nem annyira elkopott 1mm sincs a hézag. Persze gondolom már ez sem ideális. De mi okozhat még erőtlenséget?A szelephézag ha nem jól vvan állítva, vagy a szelepek nem jól zárnának? Hol keressem a hibát még? Közben volt egy motor amit nekem adtak egy mtd Thorx p61 azt is szétkaptam, de látszik is, hogy menyiben másabb ez a motor ebben a vezérlő fogaskerék fémből van az mtd pedig műanyag. Viszont ehhez az Einhell motorhoz nem találok semmi alkatrészt, wd1p68f ez van a motor hátsó részén belegravírozva. Esetleg ha tudnátok tanácsot adni, hogy lehetne bele erőt lehelni. Mert füstölni nem füstöl,és az olajat sem látom hogy eszegetné.
Sziasztok!

Egy Hecht 40 benzines motors fűnyíró kapcsán szeretnék segítséget kérni. Fűnyírás közben egyszer csak leállt. Szétszedés után a képen látható hiba fogadott. A gyújtótekercsnek az a testpontja vagy csak rögzítés? Ez okozhatja a gondot igaz?

IMG_8976.jpg
IMG_8976.jpg (197.88 KiB) Megtekintve 515 alkalommal.


Előre is köszönöm!


üdv,

Laci
Testelés lesz az. -szerintem :)
Sziasztok, egy hecht márkájú fűnyirom van amivel olyan gondom van hogy leállítás után pár perccel a levegőszűrőn keresztül elfolyik a benzin, ez mitől lehet? Köszönöm a válaszokat
Üdv!
Ez az úszós porlasztókra jellemző, fennakad a tűszelep és nem zár le. Kopogtasd meg az úszóház oldalát csavarhúzó nyelével, ha nincs komolyabb baja, akkor újra zár a tűszelep és nem lesz baj. Egy tisztítást nem ártana, hátha kosz miatt akad fel a tűszelep.
1225 hozzászólás Oldal: 81 / 82

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég