Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
375 hozzászólás Oldal: 4 / 25
Előző 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25 Következő
hát nekem mtd m van már két éve tökéletesen müködik rengeteg fát kivágtam és döntöttem már vele nem is kicsiket meg sem kottyant eddig neki és volt hogy egész nap ment
még egy évet tuti ki fog birni de az árát már régen visszahozta
én csak ajánlani tudom mindenkinek
volt sthilem is ms 390 nem vált be
soha az életbe nem vennék többet stihlt ezekkel a mai feltételekkel
ha valaki jót akar az husqwarnát vesz olcsóbb az alkatrész még a reszelő is hozzá:D
most jelenleg solo 656 ban vagy a partner p4700 ban gondolkodom pénzhiány miatt
jókat hallottam rólluk esetleges tapasztalatok érdekelnének????????
én a husqwarna 365 től felfelé ajánlom baráti körökben is használják a régi stihl esek de nem adnák vissza a stihlt érte
ja és profi felhasználókról van szó!!!!!!!!!!!!
üdv stl064 av
Hali!
Nekem olyan problémám van a gépemmel hogy miután beindítom akkor még üresjáraton megy de mikor gáztadok akkor meg leáll.
próbáltam állítani rajta de nem sikerült javítanom a helyzeten.Szerintem más baja lehet ha van valami jó ötletetek írjatok légyszi.
joco05 írta: Hali!
Nekem olyan problémám van a gépemmel hogy miután beindítom akkor még üresjáraton megy de mikor gáztadok akkor meg leáll.
próbáltam állítani rajta de nem sikerült javítanom a helyzeten.Szerintem más baja lehet ha van valami jó ötletetek írjatok légyszi.

hát ott vagy benzint nem kap vagy levegőt
názzz át rajta minden ezzel kapcsos dolgot csöveket tankszellőzőt
ilyesmiket
Nekem inkább úgy tűnik, főfúvóka dugulhatott el. Alapjáraton még megy, de ahogy gázt adsz neki, a levegőmennyiség megnő, de benzint nem kap hozzá eleget, így annyira elszegényedik a keverék, hogy leáll. Érdemes lenne kitisztítani a karburátort.
Üdv mindenkinek!
az lenne a problémám,kérdésem hogy mitöl jut több üzemanyag a láncfürészem porlasztójába a kelleténél?
köszi a segitséget elöre is ............
Ezt miből gondolod? Mik a tünetek? Lehet a levegő kevesebb, mint ami a benzinmennyiséghez kell.
Üdv mindenkinek!
A következő problémám adódott . Stihl 017 típusú láncfűrészem alapjáraton nagyon pörög. Olyan ,mintha sok levegőt kapna ,de ezen a típuson alapjárat állító csavaron kívül nincs más állítási lehetőség. Mi lehet a hibája?
Üdv!
A leírása szerint két állítócsavar van, az egyik az alapjárati, a másik a teljesítmény beállító.
http://www.stihlusa.com/stihl_ownersmanuals/017_018_Manual.pdf 39. oldaltól.

Az alapjárati pörgés lehet falslevegő, vagy a gázmechanika hibája is, nem tud a pillangószelep alaphelyzetbe állni.
Plaszlo írta: Üdv!
A leírása szerint két állítócsavar van, az egyik az alapjárati, a másik a teljesítmény beállító.
http://www.stihlusa.com/stihl_ownersmanuals/017_018_Manual.pdf 39. oldaltól.

Az alapjárati pörgés lehet falslevegő, vagy a gázmechanika hibája is, nem tud a pillangószelep alaphelyzetbe állni.

Köszi a segítséget!
Az enyémen csak egy állítócsavar van. A pillangószelep visszaáll. A karburátort kimostam féktisztítóval , a menbránok épek. A hiba még mindig fenn áll. :cry:
Bocsi, de meg kell kérdeznem, ez igazi Stihl, vagy a kínai hamisítvány. Csak azért merült fel, mert - mit tesz az élet - épp tegnap és ma dolgoztam ilyen kínai Stihl láncfűrésszel és ahogy kezdett bejáródni, ennél is felment az alapjárat, pörgeti a láncot. Még nem jutottam el a beállításig, de már kíváncsi vagyok, ha ezen is csak egy csavar lesz a porlasztón........

Amúgy érdekes egy dolog, mert jól vág, ereje is van, de a gyújtáskapcsoló állandóan lekapcsol a rezgéstől és a biztonsági fék is szeret önállósodni.
Plaszlo írta: Bocsi, de meg kell kérdeznem, ez igazi Stihl, vagy a kínai hamisítvány. Csak azért merült fel, mert - mit tesz az élet - épp tegnap és ma dolgoztam ilyen kínai Stihl láncfűrésszel és ahogy kezdett bejáródni, ennél is felment az alapjárat, pörgeti a láncot. Még nem jutottam el a beállításig, de már kíváncsi vagyok, ha ezen is csak egy csavar lesz a porlasztón........

Amúgy érdekes egy dolog, mert jól vág, ereje is van, de a gyújtáskapcsoló állandóan lekapcsol a rezgéstől és a biztonsági fék is szeret önállósodni.

Nem kínai. Olyan fűrészt nem vennék! 2 db eredeti stihl fűrészem van , a másik kicsit öregebb 045AV , de az még mindig nem hazudtolja meg magát.
OK, nem sértésnek szántam, de nem mindenki ismeri a különbséget. Nem igazán értem (nem logikus), miért nincs meg a második csavar - a kínain is a baloldalán a ott a két lyuk - Hi és Lo - jelzéssel. Valamivel tudni kell szabályozni az alapjáratot, láncfűrésznél fontos, hogy stabil legyen az alapjárat és ne pörgesse a láncot. Mivel minden motor kicsit más és a az évek múlásával és a kopás mértékének változásával is változik az alapjárat, azt utána kell állítani.
Megmondom őszintén tanácstalan vagyok. Nem tudsz fényképeket készíteni a porlasztóról?
Egyébként a magas alapjárat - az elállítottat kivéve - a szegényebb keverék jellemzője is, ez lehet a fúvóka illetve benzinjáratok részleges dugulása, illetve falslevegő miatt. Gondolj arra, ha kezd kifogyni a benzin - szegényedik a keverék -, először megemelkedik az alapjárat, nem veszi a gázt, majd leáll a motor.
Plaszlo írta: OK, nem sértésnek szántam, de nem mindenki ismeri a különbséget. Nem igazán értem (nem logikus), miért nincs meg a második csavar - a kínain is a baloldalán a ott a két lyuk - Hi és Lo - jelzéssel. Valamivel tudni kell szabályozni az alapjáratot, láncfűrésznél fontos, hogy stabil legyen az alapjárat és ne pörgesse a láncot. Mivel minden motor kicsit más és a az évek múlásával és a kopás mértékének változásával is változik az alapjárat, azt utána kell állítani.
Megmondom őszintén tanácstalan vagyok. Nem tudsz fényképeket készíteni a porlasztóról?
Egyébként a magas alapjárat - az elállítottat kivéve - a szegényebb keverék jellemzője is, ez lehet a fúvóka illetve benzinjáratok részleges dugulása, illetve falslevegő miatt. Gondolj arra, ha kezd kifogyni a benzin - szegényedik a keverék -, először megemelkedik az alapjárat, nem veszi a gázt, majd leáll a motor.

Szétszedtem, a szimering volt a baj.
Kössz az infót. Érthető a dolog, hisz a kétütemű motor a forgattyúsházban végzi az elősűrítést. Ha a szimering kezd kopni, a szívóütemnél már a szimeringen keresztül is plusz levegőt szív, részben kikerülve a porlasztót és elszegényedik a keverék.
Üdv.Szereztem egy Stihl 031-est.Csakhogy nem találok interneten róla semmit.(teljesítmény,megbízhatóság,ár,hibalehetőség,stb..)Valaki tudna segíteni?
Előző 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25 Következő
375 hozzászólás Oldal: 4 / 25

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég