Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
98 hozzászólás Oldal: 3 / 7
Sziasztok kérdezni szeretném hátha valaki tudna nekem segiteni,aba hogy van egy mc culLok láncfürészem .....sajnos egycer csak elment az alapjárata és leált nem kapott benzint!Én aszt hitem hogy membrános de nem az mert vetem bele egy ujatt és azal se müködik!de már kap benzint!Aza lényeg hogy mindenjo rajta csak nem akar beindulni csak be röfen szivatoval és leál!!A dugatyu tiszta szürke bene aszt nem tom nemi baj?És tiszta olajnak lácik minta grafitt zsir lene bene........szt nem tom mitöl........Ha valaki tudna segiteni hogy miér nem indul aszt nagyon szépen meg köszöném!!!!!És hogy miért ojan a dugatyu? VÁROM VÁLASZOKAT!!!!!!!
Sziasztok!







Kaptam egy noname fűrészt ami nem működik. Beindulni nagynehezen beindul aztán alapjáraton is leáll egy idő után meg gázadásra is. Azt mondták hogy főtengely szimeringes. Az alábbi videó alapján szerintetek mi okozhatja a bajt? Üzemanyag hiányra, illetve karburátor eldugulásra tippelek.
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/0c0BhlcE7R0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://www.youtube.com/watch?v=0c0BhlcE7R0&feature=youtu.be

Válaszokat előre is köszi!
Szia.
Egy kopott főtengely szimeringgel csökken az elősűrítés, valamint falslevegőt kap a keverék, így minden oka megvan a gépnek, hogy ne működjön rendesen. Nem utolsó sorban, ha gyengülnek a forgattyúsházban a nyomásviszonyok a rossz főtengely szimering miatt, az üzemanyagellátó membránt se mozgatja rendesen, ergo kevés lesz a benzin a karburátorban. :?
üdv
nekem úgy tűnik hogy indítás előtt (ami a videón nem látszik) kézi pumpával tele nyomod benzinnel a karburátort ami egy olyan dús keveréket okoz hogy képtelen elindulni. A sok rángatás hatására átszellőzik a rendszer elindul és addig jár amíg tart a maradék benzin. Ez lehet a karburátor hártyavékony membránjainak is a problémája lehet főtengely szimering is mint előttem mondták, roszz tömítések a karburátornál és még ezer dolog. Nekem is volt egy fűnyíróm amivel szívtam hónapokig. Szimeringeztem (más alkatrész semmi hozzá) aztán találtam egy kidobott láncfűrész karburátort ami csodát tett. Igaz egy nap volt mire csövek gázbowden felfogatás összejött. Csere után tökéletes lett. A mai napig nem jöttem rá mi a baja a réginek mert minden a helyén minden jónak néz ki mégsem megy vele. Szóval szerencse is kell. először a két keverékszabályozó csavart kellene megnézni valahol a teljes becsavarás után 1-3 fordulattal kitekerve jó de fél fordulatok is sokat számítanak. Betekerés közben számold meg hány fordulatot tudod csavarni befelé hogy vissza tudd állítani sikertelen próbálkozás után oda ahol volt.
üdv
olyan problémám lenne nem kap benzint a fürészem ezért be se indül mi lehet a baja ki van tisztitva minden.ujra be kell állitani?
Helló nekem egy olyan kérdésem lenne hogy van egy mtd tipusu láncfűrészem és azt szeretném kérdezni hogy meik rajta a a levegő állitó csavar az L vagy a H ??
Üdv!

Az L (Low) csavarral az alapjárati fordulatszámot állítod be, a H (High) csavarral pedig a maximális fordulatszámot.

Meleg motornál állítsd be az alapjárati fordulatszámot, hogy stabilan menjen, de ne hajtsa a láncot, gázadásra azonnal vegye a fordulatot, majd a H csavarral a maximális fordulatszámot, amikor kipörög rendesen, és nem fulladozva, erősen füstölve jár a motor. Utána ellenőrizd az alapjáratot, ha kell finomíts rajta, majd ismét a maximális fordulatszámot. Akkor jó, ha stabilan megy alapjáraton és maximális fordulatszámon is. Elképzelhető, hogy több körben kell állítani, míg nem lesz tökéletes.
DE meikell kell a benzinböl vissza venni ??
mert a fogyasztásal van a probléma nagyon sokat eszik ezellőtt nem evett enyit szerintem el rászkódott.
Mind a kettő a levegő/benzin aránnyal operál, jó beállítással vissza kell állnia a normál fogyasztásra. Persze ha kopott a gép, akkor nőhet a fogyasztása... :roll:
Helo.Egy stihl 170 az a gond,hogy csak leállott.A behuzásnál mintha kevés kompressziót éreznék(vagyis ellenállást).A benzinszűrő tiszta.Ha fecskendezek a torokba benzint akkor beindul amíg tart a benya.Hol keressem a bajt???Nincs kompresszió mérőm.Szervízbe nem vinném,mert biztos tőbbe kerülne mint maga a gép..Kösz előre is.
Üdv!
A benzinellátásban keresd a hibát. Ilyen hirtelen ritkán szokott elmenni a kompresszió, hacsak nincs gyűrűtörés. Az üzemanyagot a forgattyúsházban lévő kompresszió-dekompresszió vezérli. Egy csövön keresztül működteti a porlasztóban lévő membránt, ami a benzint adagolja a porlasztóba. Ha elvész a kompresszió, akkor nincs üzemanyagszállítás sem. Nézd meg a porlasztó membránját és a porlasztót a forgattyúsházzal összekötő gumicsövet, valamint a benzincsövet.
Plaszlo írta: Üdv!
A benzinellátásban keresd a hibát. Ilyen hirtelen ritkán szokott elmenni a kompresszió, hacsak nincs gyűrűtörés. Az üzemanyagot a forgattyúsházban lévő kompresszió-dekompresszió vezérli. Egy csövön keresztül működteti a porlasztóban lévő membránt, ami a benzint adagolja a porlasztóba. Ha elvész a kompresszió, akkor nincs üzemanyagszállítás sem. Nézd meg a porlasztó membránját és a porlasztót a forgattyúsházzal összekötő gumicsövet, valamint a benzincsövet.

Szia.Honnan tudom meg hogy nincs-e a gyűrű eltőrve??
Az csak szétszedés után állapítható meg. A gyenge kompresszió is jellemzi, de azt kopás is eredményezheti, csak nem ennyire gyorsan.
Plaszlo írta: Az csak szétszedés után állapítható meg. A gyenge kompresszió is jellemzi, de azt kopás is eredményezheti, csak nem ennyire gyorsan.

Eddig elég normálisan indult,picit nehézkesen.Esetleg kaphatnák egy video cimet hogy utánanézzek jobban??köszönöm szépen
98 hozzászólás Oldal: 3 / 7

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég

cron