Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
98 hozzászólás Oldal: 4 / 7
Csöppet tévedtem, a membránhoz a forgattyúsház nyomását nem gumicső, hanem a karburátor toroknyílása alatt lévő furat vezeti. Itt ha sérül a tömítés, elveszhet a nyomás.

Itt a videó, ami a karburátor állítást taglalja, de innen kiindulva a teljes szét és összeszerelésig találhatsz segítséget:
http://www.youtube.com/watch?v=Z8Zc9oqJsGA

Itt az összeszerelés és beállítás. Az elején látszik az a furat, amit említettem:
http://www.youtube.com/watch?v=Vnqfg5RGnDc

Leszerelt karburátornál benézhetsz a hengerbe, akkor látni lehet a gyűrűket. (persze csak ami a szívócsonkon keresztül látszik.)
Köszönöm nagyon szépen *Plaszlo*
Helo.Sikerült megtalálni a hibát,csak még az a gond ,hogy elveszett a szivató rugó,aktiváló(nem tudom a szakkifejezését)Nem-e tudnák én házilag görbiteni egyet???Köszi .
Üdv!
ahhoz kellene a mintadarab és a megfelelő alapanyag. Ezt inkább vedd meg boltban.
Konkrétan mi volt a hiba?
Helo.A gond az volt hogy az utolsó javításon be lett csipve a kikapcsoláshoz szóló fekete vezeték a karburátor és a légszűrőház közé.Egy idő után ugy gondolom testelt ez a vezeték ,mintha le lett volna állítva.Még lehet a szivató mozgatása közben is hol műkődött ,hol nem vagyis mikor testelt ,mikor nem.Azóta beindul ,helyreállt mint azelőtt.A szívatóhoz görbitgettem egy derótot amig találok egy eredetit.Köszi tisztelt Plaszlo a linkeket ...sokat segítettek nekem....Egy kellemes napot továbbra is üdv.yoda
Üdv!
Na ezekre nem lehet felkészülni, amikor ilyen hülye, banális hibák okoznak fejtörést. Ki gondolna erre, hogy valaki becsípi a leállító kábelt...aaaaah. :evil:
De örülök, hogy csak ez volt a probléma! :wink: 8) :lol:
Helo.Üdv. Elfelejtettem mondani még hogy az alapjáratot a tegnap hol tartotta ,hol nem.Ma már egyáltalán ,hiába probáltam tekergetni a beállítócsavart.Egy csavar van állitásra ,tekergetéskor nem reagált semmit a láncos.Hol keressem még a bajt????
Úgy tűnik, valahol fals levegőt szív. Porlasztó alatt cseréltél tömítést, csavarokat mindenhol megfelelően meghúztad?
Szia.Nem cseréltem tömítést,a csavarokat szerintem meghuztam.Nem tudom hol szivhat falsot.....köszi.
Azért ellenőrizd le azokat a részeket, amit megbontottál.
Sziasztok fórumozók! Van egy Al-Ko láncfűrészem úgy csinál mintha kifogyott volna az üzemanyag,ha gászt adok neki azonnal lefullad majd első rántásra indul,az állító csavarok le vannak dugózva,már kitakarítottam kicseréltem a membránokat ugyan az a gond,hirtelen történt ez a hiba,teljesen tanácstalan vagyok.
Üdv!
Elsőre főfúvóka dugulásnak néz ki, ha szívatóval fel lehet pörgetni a motort. Cseles dolgok adódhatnak ilyen kicsi porlasztónál. Volt, hogy háromszor szedtem szét egy ennél jóval egyszerűbb permetezőgép porlasztóját, míg sikerült rendesen kipucolni. Az is ilyen tüneteket produkált.

Egy kis segítség a szereléshez:
http://www.lancfuresz.gportal.hu/gindex.php?pg=34997185&nid=6200914
Üdv! Már túl vagyok két porlasztó takarításon annyit változott a helyzet,hogy most már felpörög de csak üresen,ha vágni akarok vele gázadásra lefullad,a szívatót ha félig kihúzom nincs változás,ha teljesen kihúzom azonnal leáll és nem indul azonnal csak hosszas rángatás után.Most mit tegyek szimering vagy további porlasztó takarítás,az is gondom,hogy az állító csavarok le vannak dugózva.
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (347.42 KiB) Megtekintve 12258 alkalommal.
Plaszlo írta: Azért ellenőrizd le azokat a részeket, amit megbontottál.

Szia.Azt szeretném kérdezni hogy kell- e hasonló hézag? Az enyémnél síkban van.köszi
sziasztok!
egy husqvarnám van.egyszerűen ha bemelegszik nem indul sehogy.
hidegen egy rántásra indul.tanácstalan vagyok.
segítsetek,köszi.
98 hozzászólás Oldal: 4 / 7

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég