Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
127 hozzászólás Oldal: 9 / 9
Szia Lalibátyó!

Ha kiveszem a gyertyát könnyen tudom húzogatni a behúzót.

Azt gyanítom, hogy a dekompresszor mechanika nem teszi a dolgát.
Mert ugyebár ezen nincs dekompresszor szelep.
Olyan, mintha dugulás lenne a kiszuszogó résznél, bárhol is legyen...

Esetleg van tipped, hogy hol van a mechanikus dekompresszor?
Ok persze de ezt akkor csináld mikor megszorul. Nincs ezekben dekompresszor fapad négyütemű.
Szia Lalibátyó.

Beindítani még mindig nehéz, de ilyen amikor jár... Persze szivatóval:
https://m.youtube.com/watch?v=_FHeuNgKpBQ
Köszi . Hát elég szarul néz ki. Ha csak szivatóval megy akkor keveset kap vagy falslevegőt szív.
Sziasztok! Nem tudom él e még a fórum, de megpróbálom. Tomos motoros robi 52-em van. Az idén már mentem vele többször is. Utolsó leállás után 2 héttel nem indult, ha nyomtam a hengerbe benyát akkor elindult de le is állt. Tavaly lett gyűrűzve, karbi jó, bár a tűszelep végén lévő kis gumi eltűnt. Az istennek nem birok lelket verni belé :( Tudna valaki segiteni mi lehet a gond? Mert én lassan ott tartok, hogy felgyujtom :( előre is köszönök minden tanácsot.
A korábban más típusoknál írt karburátor pucolgatáson túl ennél annyival bonyolultabb a megoldás hogy ez 2 ütemű így ha a főtengely szimeringek kopottak kiöregedtek kikeményedtek akkor nincs normális elő sűrítés és szívás a forgattyús házban. Ez üzemanyag ellátási problémát és indítási nehézségeket okozhat. Az alapjáratot nem lehet beállítani vagy igen magasra kell állítani.
Szia lalibatyo! Pfuuuu mindenre gondoltam, de erre nem. Már karbit cserélték, gyujtást pucoltam, gyűrűztem.... Akkor ez idézheti elő azt is, hogy az emelkedőket nem birja és nagyobb gáznál inkább lassul, mint gyorsul? Köszönöm a tanácsot, nagyon sokat segítettél, jövő héten neki is állok! Még egyszer hálásan köszönöm, további szép estét, szia!
127 hozzászólás Oldal: 9 / 9

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég