Ezermester Fórum

Kérdések és válaszok minden más témában, vagy amit nem tudsz besorolni
48 hozzászólás Oldal: 1 / 4
Szevasztok...segítséget kérnék.A döntésben kezdő vagyok nagyon de muszály csinálnom méghozzá nem is kis fákkal.Szóval egy olyan oldal címe kellene ahonnét minnél több információt szerezhetnék be a láncfűrész szakszerű,biztonságos használatáról.Jó lenne ha nem a saját bőrömön kellene mindent megtanulni már csak azért is mert mindannyian tudjuk ez milyen veszélyeket rejthet.Előre is köszönöm a segítségeteket.
Szervusz!
Az Ezermesteren is van több ilyen témájú cikk (keresővel mégtöbbet találsz, de talán ez a kettő illik ide):
Fakivágás, fadöntés, stb.:
http://www.ezermester.hu/articles/artic ... rticle=649
http://www.ezermester.hu/articles/artic ... ticle=2200

Magára a láncfűrész használatára Lalibatyo linkjei jobbak, részletesebbek.
Köszi a linkeket majd csak belejövök.Mondjuk ha lenne időm és energiám kitanulnám a szakmát...na de emellet sok apró fogást akkor is csak a gyakorlat hoz...nekem egy 137 Husim van most,kostolgatjuk egymást... :D kezdek rájönni hogy a benzimbe pl. a husi adalék a legjobb hiába ajálja pl. a Mol a "garden" adalékot....meg ilyenek...ha van kedvetek irjatok,tapasztalatok,ötletek,stb...üdv:Szancsó
A Husi a legjobb állítólag. Elektromos (no name) van itthon, de dolgoztam Stihl-el. 60q akácfát láncélezés nélkül vitte a saját súlya által, nyomni sem kellett. Ami jár a gépnek azt meg kell adni benzinben, olajban, szervízben, és meghálálja. Földet nem kell vágni, vigyázni hogy ne szoruljon be a gép és olyan szitukat kerülni ahol visszavághat a masina. Figyelgetni hogy olajozza e a láncot ! És ha van érzéked akkor megjön a rutin is. Arra használd amire való !
Viszont mostanában piacokon ( Veszprém) láttam felbukkanni másolatait mindkét jónevű márkának, (Pl Husi 395 XP -t ami tuti nem az volt hiába a márkázott láncvezető) ezért jól meg kell nézni mire adjuk a pénzt !