Ezermester Fórum

Kérdések és válaszok minden más témában, vagy amit nem tudsz besorolni
48 hozzászólás Oldal: 2 / 4
Helo sziasztok.Vettem egí kínai sthil-t,a baj az hogy a második napon beszart és nem kapok hozzá alkatrészt.A bal dekni kéne,benne a berántoval.Kézalol vettem,zsir ujan.A szerelő azt mondta hogy koppincs husvárnához van,de ehhez nem talált.Tudna valaki segíteni?
Ha jól sikerült a koppintás akkor talán az eredeti is olyan (méretben), és egy márkaszerviz segíthet,vagy egy olyan szerelő aki nem "csak" komplett egységet tud cserélni. Tudom munkás és macerás egy szervíznek "filléres" alkatrészek felújítása és árrés sincs, de lesz egy elégedett ügyfél ! Nem tudom mennyi ideig működött de ha nagyon hitvány minőség akkor talán kár rá költeni mert holnap megint elromlik majd valami. Esetleg az eladót megkeresném ha van rá mód pár szóra.... Korábban írtam, Veszprémben is tele (volt ősszel) a piac hasonló másolatokkal. Úgysem emléxik kinek adta el egy két hete. Ha jól tárgyalsz lehet érsz el eredményt és semmivel sem tisztességtelenebb ez mint amit veled csináltak ! Megtévesztettek, és egy jól csengő márka másolatát feltűnő értékaránytalansággal sózták rád ! Végül is a "márka képviselője" ő is majd lerendezi az anyacéggel. Jobb ötletem nincs, de lehet vannak mások is akik "bevásároltak" és tudják a megoldást.
Ezért a pénzért szerintem lehet kapni hivatalos helyen ugyan nem márkás, de garanciás, szervízháttérrel rendelkező és a vásárlói jogok érvényesítéséhez szükséges bizonylatokkal is rendelkező gépet.
sziasztok!! segitséget szeretnék kérni tőletek és remélem tudtok is segiteni! Az a problémám hogy van egy 345-s husqvarnám és nem olajoz. Tettem bele esztergált olajszivattyit és ha álló helybe pörgetem akkor nyomja az olajat. fordulatnál pedig nem,és az olajtartájba az olaj habossodik. segitsetek légyszives mert már tanácstalan vagyok! előre is köszi
Sziasztok!
szerintem az lehet a gond,hogy el van dugulva az olaj útja ,és azért is habosodik mert ahelyett,hogy kimenne a lapra, visszajön a tartályba. Meg kell nézni,hogy lap nélkül van e olajzás, ha igen, akkor a lapon levő olajfuratokat kell kitisztítani, plusz a lap nútját
Szasztok !
Új vagy itt (+ a témában is),de hát amit lehet ,azt megtanulnám :)

Rögtön 3 kérdésem is volna.

Jelenleg egy Global KS-G 450 tulaj vagyok ,nem tudom mennyire noname,elég jónak tűnik ,legalábbi elsőre.
Gyakorló gépnek jó,amúgy is ingyen volt,de most nem ez a lényeg.
Azzal a problémával került hozzám,hogy elnéztél a beöntőnyílásait,és benzin helyett láncolajat kapott :)
Jelenleg már hajlandó járni,de: (itt jönnek a tényleges kérdéseim)
1.Akadozik az alapjárat,igy másodpercenként kicsit felpörög,majd visszaesik.
2.Hirtelen gázadáskor azonnal lefullad,még melegen is.
3.Dől belőle a láncolaj (kb 5percet ment utóbb alapjáraton,és még úgy is kis tócsát tett maga alá)
Utóbbi normális? Kétlem...vagy megy az olajpumpoa,ahogy tud,és aszerint olajoz,avagy túl van szabályozva?
Ti remélem majd megmondjátok.
Végül pedig a segítségen kívül szivesen látnék bármi leírást ehhez a tipushoz,sajna neten semmit nem találtam
ezidáig.

Köszönök előre is minden választ.

Sziasztok.
Hm....passzivitás?
danka írta: ...
1.Akadozik az alapjárat,igy másodpercenként kicsit felpörög,majd visszaesik.
2.Hirtelen gázadáskor azonnal lefullad,még melegen is.
3.Dől belőle a láncolaj (kb 5percet ment utóbb alapjáraton,és még úgy is kis tócsát tett maga alá)
Utóbbi normális? ...

Kedves Danka!

Bár inkább elektromos téren vagyok otthon, és nem írtál semmit arról, hogy tettetek is bármit a géppel, mint laikus, és mint ezermester, (egyben a láncfűrészes darabolós gyilkos közvetett leszármazottja :lol: ) néhány tanács, én mit tennék.
1-2. esetén, vélhetően még mindig van a láncolajból az üzemanyagrendszerben. Ez hol eltömíti a az üzemanyagútját, hol engedi, vagy adott esetben, hirtelen gázadáskor "beköpi a gyertyát". Tiszta benzinnel + sűrített levegővel kitisztítanám, átöblíteném a teljes rendszert, kipucolnám a gyertyára lerakódott szennyeződést. Ekkor már mutatkoznia kellene valamiféle eredménynek.
3. A főtengelyhoz szokott általában kapcsolódni az olajpumpa, ami a fordulatszámmal arányosan adagolja a láncvezető kialakított nyílásába az olajat. Ez akkor is megy, ha nem is vágsz a géppel, alapon hagyod "pötyögni". Ilyenkor normális, ha kissebb tócsa összegyűl a gép alatt. Szakszóval élve: látszik, hogy van benne olaj :D .
Remélem segítettem, és nem hátráltatódik érdemben az öszi fakitermelés. :D

További szép napot!
Az igazi férfiak fával dolgoznak...
Ezer kösz!

Nemigen tettem semmit a géppel,nem hozzáértő kezében volt,azt elnézték a nyilásokat,azért kapott láncolajat benzól helyett:)
Mondjuk hajópadlót vágni egy bejáratós géppel nem a legjobb dolog,de talán nem nyiffantották meg,amíg nem dolgoztatom meg,addig nem fog kiderülni,ámbár erősnek,és épnek TŰNIK.....úgy legyen.
Hozzázólásod köszönöm,nagyjából egybevág az én tippjeimmel,főleg,mivel azóta már pontosan jár,én nem fullad be egy hirtelen gázadásra.
Mondhatni,alakul.
Ezekszerint a tócsa sem gáz,leszámitva azt,hogy a maradék láncolajamat is kipötyögte :D Sebaj,veszek bele.
Ugyanakkor még mindig nagyon nehezen indul,lefojtott szivókával szinte soha,üzemállásban nyélgázon inkább.
Melegen már pöccre,de hát szerintem egy jó gép hidegen is pöccre indul. Nem ?
Annyit tettem vele azóta,hogy kicsit széboritottam,és kimostam a légszűrő szivacsot (tele volt faporral)
Talán jó lesz,azt akarom elérni,hogy max néhány rántásból elinduljon,végülis nincs -10 fok.
A jelek arra utalnak,hogy lassan kimosódik a láncolaj,de egyből jött egy új effekt,lehet nem úszom meg a komolyabb szerelést.
Ámbár szeretném.
Kicsit magasabb az alapjárat,mint eddig,mozog a lánc,de szerintem ez nem olyan nagy gond,lejjebb csavarom majd.
Javarészt hasonlít a Stihl típusokhoz,itt is 3 szebályzó van,egy L,egy H,meg egy T
H gondolom HI,vagyis üzemi fúvóka,L gondolom a LOW,alapjárati.
Jól tévednék ?
A T tekerentyűt passzolom
Stihlnél LA van,alapjárati keverék poti,talán ez is az.

Továbbra is várom mindenféle ötletet,tanácsot. (abból sosem elég)

Kösz mégegyszer.

Sziasztok.
Új fejlemény!

Lehet nincs is nagy baj,csak túlszivattam a rendszert múltkor.
Próbaképp most csak 5öt pumpáltam,és a szokott módon üzemállás/nyélgázon berántottam.
Egyből indult,és nekiállt bömbölni itt a szoba közepén :D

Hiába a jó kocka az ilyesmit is a lakásban csinálja ;)

Jó lesz ez szerintem.

Üdv.
danka írta: ... Jó lesz ez szerintem. ...


Akkor sok sikert hozzá!

A jelzéseknek majd utánanézek a sajátomon, mire szolgálnak, első blikkre valami hasonló lesz.

További szép napot!
Az igazi férfiak fával dolgoznak...
Oké!

Már csak annyi a problémám,hogy konkrétan,ehhez a tipushoz semmi infot nem leltem a neten....abszolute semmit.
Bármid van,szivesen fogadom.

KÖszi,jóéjt.
Erről valaki véleményt?
Kép
Ha nem a piacról származik hanem "bizonylatolt kereskedelmi forgalomból" akkor sok aggódni valód nincs. Mondjuk én továbbra is maradok a Husi-nál. Nem árt az óvatosság mert rengeteg hamisított kisgépet árulnak.
Sziasztok!

Az a problémája a láncfűrészemnek, hogy nem olajoz. Dugulása nincs, mivel ki lehetett fújni és átmegy rajta a levegő. Ebben kérném a segítségeteket. Köszi. Sziasztok.
Szia!
Mert nincs eldugulva az olajpumpa, még nem biztos, hogy működik! Az olajtartály szellőző furata nincs eltömődve, megfelelő olajat használsz? Érdemes lenne alaposabban átnézni, kiszerelve megnézni a működését. A hajtása rendben van, nincs elkopva, elmozdulva a helyéről?
Konkrétan nem tudok ebben segíteni, még nem szedtem szét ilyet, de a működési módjából kiindulva ezeket mindenképp megnézném.
48 hozzászólás Oldal: 2 / 4

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég

cron