Ezermester Fórum

Járművek, gépjárművek szerelésével kapcsolatos kérdések, problémák, tanácsok.
15 hozzászólás Oldal: 1 / 1
hello van egy 55cm 4ütemü robikapám és avezérlésel van probléma nem tudom be állitani van a fötengej fogaskerekén is egy kis pont és a vezémün in ezt most hova tegyem nem tudom nem én szettem szét ezt igy vettem ja és a szelepekröl nem tudnám be állitani a fötengejen fel tekerem a dugot de az alsót hovvá
A fűnyírós topikban már volt erről szó, keress vissza egy kicsit.
hello utána néztem és ojat találtam hogy sürétéskor amikor a dukatyu lent van akkor mind két szelep zárva van be is álitottam de semmi még csak nemis lö igy ammikor kivettem a motort akkor elkeztem tekerrgetni a dugatyutt le és fel mikkor lent van a dugó és fel tekerem akkor nyit a kipufogó és utánna ujra letekerem és fel akkor meg semmi ja és amikor sürétés van és fel ér a dugó akkor mejik szelep nyit kérlek segitsetek
Hali sűrités akkor van mikor a dugattyu felfele indul és midkét szelep zárva van.Robbanás a dugattyú le.Kipufogás dugattyú fellfele indul és nyit a kipufogó szelep.Szívás:dugó le szívószelep nyit.Robbanás:dugó fel mindkát szelep zárva,dugó felér
szkra és duóle.Igy ismétlődik.
Helló van egy kínai fűkaszám olyan gondom van vele elindul de mikor gázt adnák neki csökken a fordulat ill. le is áll.Mi lehet a gond ??
Lehet főfúvóka dugulás, membránhiba, falslevegő....
Hello. Van egy önjáró 2 ütemű fűkaszánk ami rotakapa is, attól függ mijen szerszámot teszünk rá és az a gondom hogy nem indul el. Nem pufog, nem pörög fel, semmi.
Kitakarítottam a karlburátort, megtakarítottam a gyertyát. A karbulátor uszóházában van benzin, üzemanaygot fecskendeztem egy fecskendővel a hengerbe, úgy sem indult el. Szikra van. Nem értem miért nem indul el. A gép pár éve fel lett újjítva, van benne kompresszió. Akinek van ötlete kérem ossza meg velem. Köszönöm.
Hello. Van egy robi55 kapálógépem. Szivatóval megy, szivató nélkül megáll. Ez mitől lehet, minden ki van tisztítva benne. Szivatóval szépen megy, erős a motor is. Köszönöm a segítséget!
Üdv
Ha tényleg miden tiszta a karburátorban és mégsem akar menni akkor "falsot" szív tehát valahol tömítetlen a szívócső a karburátor után. Én inkább arra gondolok hogy legyantásodtak a fúvókák mert bele száradt a benzin és ez nem is fog egy öblögetéstől vagy fújkálástól kijönni hanem ki kell a fúvókákból piszkálni a lerakódást hogy a keresztmetszet az eredeti legyen. Lehet még főtengely szimering is a bajok forrása.
Üdv.
Van egy honda gc135 4.0 motorom. Pöccre indul, de kb 10 perc után leáll, majd újra indul és 3-5 perc múlva újra leáll. Olyan mintha nem kapna egy pillanatra benzint, a gyertya csont száraz.
A tank elvileg szellőzik, nem tudom mi a baja.
Ki kellene pucolni a karburátort, és átmosni az üzemanyag rendszert, friss benzinnel feltölteni, aztán tovább keresni a hibát ha nem szűnt meg.
Köszönöm a tippet! Kipucoltam, átmostam a rendszert de a hiba nem szűnt meg.
Úszóházat is levetted ? Úgy pucoltad ki ? Fúvóka nincs beszűkülve lerakódástól ? Ha fulladáskor szivatót adsz rá akkor is megáll ? Tűszelep átereszt rendesen ? Biztos hogy nem a gyújtás szűnik meg aztán ha hűl egy kicsit akkor megint jó ?
Úgy gondolom mindent rendesen kipucoltam. Különben ez egy aggregátor, s nem fullad hanem úgy áll meg mintha én állítanám meg, kvázi kihagy a gyújtás. Viszont ha azonnal megrántom indul is. Csak azért gondoltam a benzinre mert mikor leáll a gyertya igaz szép őz barna, de csont száraz.
Aggregátnál sajna lehet szabályzó is. Az a kis kar ami húzza a gázt ha terhelést kap. Na ennek van egy tengelye és a tengelyre egy szorító csavarkötés rögzíti a kart. Megeshet hogy meglazult a kötés, fordul a tengely csak épp a kart és a gázt nem húzza mert elfordul benne.
15 hozzászólás Oldal: 1 / 1

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég