Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1334 hozzászólás Oldal: 79 / 89
Előző 1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 89 Következő
Üdv!
A szöszölődés nem a kivágás pontatlansága, hanem a a membrán anyagában lévő szövetháló, ami a tartósságát, strapabíróságát növeli.
A tank rozsdásodása a benzinben lévő víz miatt van. Csiszold le ezeket a rozsdapöttyöket finom csiszolópapírral ha eléred és remélhetőleg nem fog robbanásszerűen terjedni.
Halas írta: Ez olyan akksi ami áramszünet esetén biztosít áramot eszközöknek. Csak annyira kéne nekem h ki tudjam próbálni h működik e, illetve a vevő is lássa h működik. Egyébként a fűnyírót ugy árulták h működik, erre mikor meghozta a gls (jófogáson keresztűl) be sem indult, illetve benzin volt az olajba, gondolom a sok berántástol átdolgozta az anyagot. Kiderűlt h a karburátort szakszerűen kinyomták BELŰLRŐL tömítőpasztával amit a benzin szépen gyorsan feloldott, a többit pedig kitaláljátok szerintem :D :D


Kipróbálásra nem kell lekötnöd semmit, legyen az akku teljesen feltöltve és akkor nem fogja nagy árammal tölteni a gép. Találkoztam olyannal, aki motorkerékpárban használt ilyen akksit és bírta egy darabig.
Plaszlo. Rendben, köszönöm a válaszod! :wink:
Nemrégiben írtam h a fűnyíróban, amit vettem (tecumseh) benzines olaj volt, én arra gondoltam h a karburátor nagymértékű szennyezettsége miatt a tűszelep nem zárt el, mivel tele volt tömítő paszta maradékokkal, és a sok berántás miatt, mivel nem indult átdolgozta a benzint az olajba. Van más féle ok ami miatt árkerűlhetett a benzin? Esetleg van valami tanács hogyan tisztítsam ki a benzintől a blokkot? A válaszokat előre is köszönöm!
Benzin akkor kerülhet az olajba, ha:
- rossz a keverékképzés, túl sok a benzin (pl szivatóhiba)
- kopott motor (ha már sikerült beindítani, akkor kékes füst jön a kipufogóból)

Nem tudom mekkora, és mennyire bonyolult motor, de szerintem érdemes lenne leszedni a hengerfejet, és megnézni, milyen állapotban van belülről a blokk, és a dugattyúk, mennyi szennyeződés van a hengerbe. Ha kell, alapos pucolás.
A karburátort szépen ki kell pucolni, olajcsere, aztán megpróbálni beindítani, és nézni, hogy mit művel.

Én ezt tenném, de lehet, hogy másnak lesz jobb ötlete.
Szerintem a motor nem kopott, a kompresszio jonak tűnik, a karburátor tisztitása, beállítása után egy fél rántásra azonnal indult, egyáltalán nem füstölt. Gondolom ha kopott lenne a motor akkor a felhigult olaj bejutna az égéstérbe és nagyon füstölne. A szívatóra nem is gondoltam, jó ötlet, köszönöm!
Sziasztok fórumozók!
B&S 14.5hp OHV I/C motor hengerfej csavarjainak meghúzása, (Nm) nyomaték erősségének mekkorának kell legyen? Ki tudja? Aki saccra meg érzésre szokta (kóklerek) azok NE írjanak, csak figyeljenek!!! -legalább tanulnak valamit.
Előre is köszönöm.
BUBU
Szia!

Ilyen nagy mellénnyel nyugodtan Google-zhatsz, rengeteg anyag található a neten.

Próbáld ezt, 274 oldal, ebben elvileg benne kell lennie. Nem csináltam Account-ot, így nem tudom ténylegesen mit tartalmaz, de a terjedelme miatt biztató.

http://insidelibrary.com/books/14.5%20hp%20briggs%20and%20stratton%20manual.pdf

briggs and stratton 14.5 hp repair manual briggs and stratton 14.5 hp repair manual on ... 14 5 ohv repair manual - free download ... stratton 14 5 ohv repair manual ....

A Youtube-on is sok filmet találhatsz a javításáról.
Köszönöm!
Elolvastam mindenfélét erről a motorról. Sok hasznos adatot találtam.
25-28 Nm. Amivel az amerikaiak le húzzák. (220-229 inch/lb)
Üdv.
Sziasztok! Akadt egy kis gondom egy Tecumseh BVS-143 motoros géppel: használtan vettem két héttel ezelőtt, hazahoztam, egy kis benzint öntöttem bele, első rántásra indult. Később is indult első rántásra. Ezután gondoltam ha már új gazdája van a gépnek, gyertyát, olajat cserélek (olaj elég újnak tűnik benne, olyan új színe van az olajnak, de mivel nem tudtam felmelegíteni a motort, nem jutottam el odáig sajnos, hogy lecseréljem :( ). Kicseréltem a gyertyát ugyanolyan típusra, mint ami volt benne, azóta nem indul valami oknál fogva. Kivettem a gyertyát szikra van, visszatettem a régi gyertyát, azzal se megy. Néhány rántás után a gyertya benzines, szóval benzint kap. Néha-néha egy-egy munkaütem lezajlik, kettőt-hármat forog a motor rántás után, de nem sokat.
Fenti tünetek utána mi baja lehet a gépnek? (Érdekes számomra, hogy a gyertyapipa valami ruhacsipesz-rugó szerű valamivel csatlakozik a gyertyára, a rugó hegyes vége meg beleszúrva a kábelbe, érdekes kapcsolatot ad... Bár mint fentebb írtam, szikra azért volt.)
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv a hozzáértőknek !

Motor Tecumseh 4LE 4T.

Hibajelenség(ek)

gyertya igencsak kormos

a karbin lévő benzin-levegőcsavar (aminek a beállitása a teljes becsavarástól vissza 1,5 fordulat) tekergetése hatástalan, akár teljesen kivehetem, vagy teljes zárásig tekerhetem bármiféle reakció nélkül
A légszúrút kivéve a beszivott benzint visszaböfögi a légszúrőbe.

A gázfogantyút teljes gázra (inditóállás) húzva lustul.
Kissé visszaengedve némileg élénkül a motor, de a gázszektorral igazán nem szabályozható a fordulata.

A hengerfejet levéve a szivószelep kokszos volt, azt letakaritottam. (de csiszolást nem végeztem.)

Kérdésem, a hibajelenségek a motor elhasználódásából adódnak- e, vagy csak a szelepnél irt kokszolódás volt(lehetett) a kiváltó ok ?
A motor egy rotakapán volt, az kapott újat, de a motort még sajnálnám kukába dobni.(Viszont a tavaszi munkacsúcsok miatt a mocit tovább nem molesztáltam, igy a kérdések inkább elvi jellegűek.
.
Sziasztok!
Briggs 13 hp motor töltésével lenne gondom.
Alacsony fordulaton a fesz. szabályzó kimenetén 7V körül mérek, csak magas fordulaton van olyan 13,5V.
A tekercsről a váltóáram 22-26V.
A fesz. szabályzó a ludas?
Ki tudom zárni, hogy melyik a hibás?

Üdv
Üdv!
Nagyon valószínű, hogy a regulátor ment le. DE előtte teszteld le a tekercset, köss két reflektor égőt sorosan , hogy a szabályozatlan feszültség ne vágja haza és azzal terheld le közvetlenül a töltőtekercset. Ha az izzók közel normális fénnyel égnek és a kapocsfeszültség sem esik össze, akkor a tekercs leadja a szükséges feszültséget és áramot.

Itt egy videó a tesztelésről Bár itt feltételezik (tudják), hogy nem a tekerccsel van gond.
https://www.youtube.com/watch?v=sb1bVmnIqHk
Szia!
Megcsináltam az általad leírt tesztet, úgy néz ki, hogy a tekercs rendben van.
Úgyhogy meg is rendeltem kínából az új szabályzót.
Köszönöm a segítséget, szép napot!
Gábor
Előző 1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 89 Következő
1334 hozzászólás Oldal: 79 / 89

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 26 vendég