Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1283 hozzászólás Oldal: 84 / 86
3-4 másodpercenként pöffen egyet

Attól tartok túl kicsik a szelephézagok ezért nem zár teljesen a szelep. Ezért a kicsi kompresszió, de lehet hogy már ennek a beállítása kevés és hengerfej felújítás is szükséges.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!

Sajna a berántás a régi állapothoz képest is könnyebb és gyengébbnek is érzem. Viszont indul 1-2 rántásra. Utoljára hónapokkal ezelőtt volt beindítva, most 4-5 rántásra indult a hosszú állás után.
A gyűrűk pozíciójára odafigyeltem, mikor raktam össze, de ellenőrizni fogom.

A hengerfej felújítás mit jelentene ebben az esetben? Vagy érdemes lenne egy szelepbecsiszolás? (oldalt szelepelt motor)
Szelephézag valóban már nem volt.

Üdv,
Laci
A felújítás akkor kell ha a szelepfészek beégett kiverődött. Be kellene állítani a szelephézagokat és lehet el is múlik a "csühögés" Kisebb zárási problémáknál segíthet a becsiszolás is. Igen ez alul szelepelt így a hengerfejben csak gyertya van :)
A szelephézag most rendben van. Hétvégén ellenőriztem újra. A szelepfészek is jól néz ki, nem tűnik sérültnek.
Lehet buta kérdés, de egy kis levegővel megfújni nem lehet? Így talán hallanám hol szökik a levegő.
Dehogynem :) Sőt így vizsgálják manapság a motorokat .
http://hibakod.hu/hirek/kategoria-neve/nyomasveszteseg-meres-menete
Szép napot
A felső főtengely szimering kiszedve, de az alsót nem tudom szétszrdni, mert rajta van a szíj tárcsa és nem tudom hogy menetes vagy kúpos a felfogatása. Rugó volt rajta. Milyen lehet a felfogatása?
Valami jobb kép nem ártana azért, de ilyen helyre ék vagy retesz kötést szoktak rakni.
Általában ékelve vannak. Azt viszont a csavar eltávolítása után már látnod kell. Lehet rágyógyult, lehúzó, vagy óvatos kocogtatással lejön.
Egyébként a pöffenés okozója lehet a regulátor is, ha hirtelen gázt ad egy pillanatra. Az alapjárati rendszere eléggé egyszerű szerkezet. De ha terheléssel jól megy akkor nagyon nem kell foglalkozni vele.
Szép napot Mindenkinek!

Van egy GP 48 PO MTD motoros fűnyíróm, melynek a karburátorán nincs állítási lehetőség. Berántás után felveszi a max. fordulatot, de ha a gázkart elengedem, vagy csak egy kicsit is vissza engedem azonnal leáll. A kérdésem az lenne, hogy az alapjáratot be lehet-e állítani, valamilyen kisebb fordulatra, vagy fogadjam el így?
Mtd thorx 35 ohv fűnyíróm egyszer csak gondolt egyet és felpörögött azóta is ha beindítom ugyan ez a szitu mi lehet a probléma h kell a regulátoron állítani?
Sziasztok, adott egy AL-KO önjáró fűnyíró. A gond, hogy az önjárójában nem sok erő van. Ha felemelem forognak a kerekek, ha lerakom meg is kapar kicsit és érzem, hogy mozdítaná a gépet, de igazából csak segít a tolásban, önmagában nem tudja vinni a fűnyírót. A hajtást szétszedtem, ebben ilyen spirál rugós megoldás van amit hajtás hatására magára szorít és így viszi át a kerekekre a hajtást. Nem találtam benne látható kopást (értsd, semmi peremesedés).
Mit gondoltok mit lehetne ezzel kezdeni?

Köszönöm!
Robi
Sziasztok!
Segítség kérés .
Al-Ko OHV Motoros fűnyíró.
Elsőre simán indul 2,-ra vagy nem vagy nagyon nehezen.
Gyertya cserén, légszűrő tisztításon túl vagyok ja meg a csoda Al-Ko szerelőkön is.
Bármilyen tippet megköszönök előre is.
Szia
Gondolom a második indítás alatt a melegen indítást érted. Ennek oka többnyire a túl dús keverék tehát túl sok benzint kap a motor vagy túl kevés levegőt a benzinhez. Utóbbi pl egyszerűen ellenőrizhető mert "tiszta környezetben" légszűrő nélkül ha simán indul akkor ez volt a baj. A túl sok benzin már macerásabb mert valami túlfolyás vagy a hidegindító hibája miatt némi hozzáértő kutakodást igényel. Ha a benzin ellátás rendben akkor olyan is elő fordulhat hogy melegen a gyújtótekercs nem működik, de ha esetleg árnyékolt a gyertya pipa az is meg tudja tréfálni az embert.
Rafaj írta: Mtd thorx 35 ohv fűnyíróm egyszer csak gondolt egyet és felpörögött azóta is ha beindítom ugyan ez a szitu mi lehet a probléma h kell a regulátoron állítani?


Nézd meg a regulátor és a porlasztó közötti rugókat, vagy a rugófeszítő lemez helyzetét. Lehet beakadt valamibe, vagy a lemez elhajlott és azért lett magas az alapjárat. A regulátor tengelyére a regulátorkart egy csavar tartja fix pozícióban, azt is ellenőrizd, nem lazult-e le és amiatt mászott el a fordulatszáma.
1283 hozzászólás Oldal: 84 / 86

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég