Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
375 hozzászólás Oldal: 21 / 25
Köszi a választ igen ezeket már átnéztem benzint nyomja levegő ok mert ha elindul mert van hogy olyanja van :) akkor harap mint ahogy kell...
de ha leáll akkor vége az nap 90% hogy már nem dolgozom vele... na most még egy olyan kérdésem lenne a gyújtás alaplapját lehet jobbra balra még állítani ha a lendkerék le van véve ezzel szerinted mit lehet állítani? Ha előrébb jutottam cseredarab ügyileg tutira írok.... jó kis fórum ez.
Az előgyújtást. Ha forgásirányba forgatod, akkor csökkented, ha forgásiránnyal ellentétben, akkor növeled az előgyújtást. Nos, ha ez fellazult és elmászott, még sanszos lehet a lángcsóva előidézésében.

Van valamilyen azonosság, rendszeresség a működéssel töltött idő és a leállások között, esetleg a terhelés függvényében?

a képen látható kábel szigetelőszalaggal van betekerve?
Nem. Átnéztem kicseréltem minden olyan kábelt ami zárlatozhat de nem továbbra is olyan gyenge a szikra hogy ha napsütésben nézem nem látszik hogy lenne. Kapcsolót is lekötöttem hátha az de semmi változás. Esetleg epoxira valami ötlet mivel lehetne kibányászni onnan az alkatrészeket elvileg 1 tirisztor 1 kondi és 1 dióda kellene hogy legyen benne... na most kb ezek cseréje szerintem max 2e Ft a tekercsek az más kérdés de elvileg a simson é is jó rá az meg 1500-2500 ft igy nem értem hogy mi kerül benne 20000 ft ba ezért is próbálom a hibát feltárni mert ha mégsem a gyujtás a hiba forrása akkor vettem egy csomó alkatrészt jó drágán és ott tartok hogy sehol... :) terhelésre azt mondanám hogy eleinte amiokr kezdte a hibát produkálni akkor kb fél tank után csinálta viszont ha pihent 15 20 percet elindult ismét mostanra elértem oda hogy ha egyáltalán beindul akkor megy és nincs rá magyarázat mikor áll le talán ha kezd az alapjárat közelébe érni akkor leáll és jön az amikor már aznap nem használod fázis ... :)
A megkötött epoxit csak késsel, reszelővel, fúróval, stb. távolíthatod el, szerintem kizárt, hogy alkatrészsérülés nélkül tudd eltávolítani.
Sajnos az alkatrészek árán kívül meg kell fizetned a mérnöki tudást, a beruházást, a profitot, a márkanevet, stb. Csak azt tudom javasolni, vidd el szervizbe, ott garanciát vállalnak a javításra, de lehet van jobb ötletük az elektronikánál. A nagy gyakorlat és tapasztalat szélesebb rálátást ad.
erre gondoltam én is már mint hogy szervizbe vigyem de Baja környékén igen nehézkes jó szervizet találni mindegyik kókler ... kivétel erősíti a szabályt! Ha kicsit nehezebb a megoldás nem javítja meg visszaadja a gépet hogy nem gazdaságos a javítása.... ahol meg tudom hogy jól dolgoznak ott meg sajna ráálltak a saját márkájukra amit forgalmaznak és mást nem javítanak ... Így marad az hogy megjavítom magamnak... kicsit hosszabb idő de legalább jó lesz :) és nem lesz olyan ára hogy akár újat is vehetnék belőle. Nagybátyám elvitt egy kis dolmárt több szervízbe mindenhol ahol járt azt mondták 45 -55 e ft lenne javítani hát kicseréltem rajta a porlassztót 5 ért és lám a gép ismét megy... kicsit csalódtam a szervizekbe ...
Sziasztok láncfürészen mikor kell láncvezetött cserélni,s miért?
Szia!

Egyszerű, amikor elkopott, nem vezeti stabilan a láncot, a lánc hajlamos leugrani a vezetőről. És miért? Hát ezért, amit leírtam. :wink:
Esetleg akkor is szóba jöhet a csere ha ha 1 ponton van mindig vágva vele és gödrösre van kopva, (3-5 tankonként érdemes a lapot is forgatni) lap megörbült mert rádőlt a fa stb.. illetve az orrkerék szorul.
szia nekem ojan problémám lenne h egy másik vázba át tettem mindent s egyszerűen nem indul ahogy szét szedtem odafigyeltem h ugyanugy rakjam a másikvázba is át azaz össze .a gyertya ad szikrát .nem értem mi a baja.vagy azért nem indulna mert a váz ház piszkos azaz kicsit zsiros mert mikor öszeraktam kicsit bezsirosztam .köszönöm a segitséget.
Üdv!
A motort komplett át tudtad szerelni az új vázba, vagy le kellett szedni karburátort, kipufogót?
hát a kipufogót s a karbulátort is leszereltem.
Üdv!
A tömítéseknél lehet gond, ha falsot kap. Vegyél tömítéskészletet a géphez és cseréld ki a régi tömítéseket. Utána mennie kell ha mindent helyesen szereltél össze.
de a tömités aszt hova kell tenii nem nagyon értek a láncfűrészhez amugy kínai lűncfűrészről lenne szó.az alkatrészek nevét nem nagyon tudom el magyaráznád h a tömitést hova kell tenemm kösz a sziveségedd :)
Üdv!
A porlasztó és a blokk között kell lennie, ami az esetedben számíthat. Ha ez a szétszerelés közben megsérült, nem tömít, vagy az összeszereléskor kimaradt, akkor jó esélyjel nem indul el a gép.
A kínai gépek között is vannak üzletben forgalmazott típusok, amikhez kell szerviznek és alkatrésznek lennie, de ha kéz alatt, vagy piacról vett gép, akkor nem tudom honnan lehet hozzá alkatrészt keresni. :(
a porlasztó az,micsoda?? a blokk az a vázz az a blokk bocs h enyit kérdezek de tudni szeretném köszi a sziveségedd .
375 hozzászólás Oldal: 21 / 25

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 40 vendég