Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
375 hozzászólás Oldal: 6 / 25
Előző 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25 Következő
Hello! Van egy régi, feltehetöleg orosz gép. Szeretném megtudni a tipusát, éshogy lehet-e alkatrészt kapni hozzá? Válaszokat előre is köszönöm!!!

Csatolmányok

Szevasztok!
Keresek AL-KO 35 tipusú benzines láncfűrészhez berántóoldali burkolatot
Ha valaki tudja hol lehet beszerezni kérem válaszoljon.

üdv kezilabda4
Szia.
Kapásból az ALKO márkaszerviz a valószínű hely, de a Google-val rákeresel a típusra, akkor találhatsz máshol is. Kisgépszervizek, aukciós oldalak, hirdetési portálok, stb.

Erről lenne szó?
http://www.bulimoci.hu/index.php?act=termek&id=2188&page=1
A bulimoci-t néztem,de ott nincs. Köszi!
Kár. Ez jött az első találatok között. A típusa nem egyezik?
Tisztelt hozzáértők!
Olyan gondom lenne hogy kaptam egy L65-ös fémházas huqsvarna-t.Elvittem szimeringeztetni,ami meg is történt!
Hazahoztam megtöltöttem és megpróbáltam beindítani!Olyan erővel kell berántani hogy tényleg berántás legyen mert ha csak simogatod olyat visszarúg hogy a gyűrüs újjad leszakad!Na nem is ez a lényeg!Elindul nagyon szépen úgy mint a pannónia motorok,gyönyörű alapjáraton pötyög,de ami a gond hogy alapjáraton is baromira füstöl és pillanatok alatt az alatta lévő betonfelületet bepöfögi.De a mi a legrosszabb gázadásnál nem pörög ki hanem hörög és kissé emeltebb fordulaton ontja magából a füstöt!Mi lehet a baja?VÉleményeket várnék!
Köszönöm!
Nagyon valószínűnek tartom, hogy a szimeringcsere után be kell állítanod a porlasztót. A rossz szimeringgel levegőfelesleget kapott (falsot szívott) és ahhoz állították a porlasztót. Most helyreállt a normál üzem a szimerigcserével, de az előző beállításhoz képest kevés levegőt kap és túldúsul a keverék. A karburátoron 2 állíócsavar szokott lenni, az egyik az alapjárati, másik a fordulati állítócsavar. Általában L (Low - alacsony) és H (High - magas) betüjellel szokták jelölni. Neked a H jelű csavarral kell beállítani a maximális fordulatszámot, amikor már nem füstöl, és könnyedén kipörög.
Ehhez nem árt egy segítő, aki biztonságosan lefogja a gépet. A gépet stabil felületre rakd fel, ahol nem okoz balesetet a pörgő lánc, majd indítsd be és picit hagyjad melegedni. Utána adj teljes gázt és tekerd a H csavart befelé. Ahogy csavarod be a szabályozócsavart, a motornak egyre jobban kell kipörögnie és egyre kevesebb füsttel (idő kell, míg kipöfögi a felesleges üzemanyagot és olajat). Addig állítsd a csavart, míg a motor könnyedén nem veszi a gázt és kipörög amennyire tud, de még nem kezd gázadásra lanyhán reagálni.
Ha nem megy inkább vidd vissza a szervizbe, ilyen jellegű javítás után be kellett volna állítaniuk a porlasztót.
A másik ötlet a rossz keverési arány lenne, de akkor csak a szokottnál jobban füstöl, de pörög rendesen a motor.

Érthető a kemény berántási mód, 65 ccm-es motorhoz már erő és határozottság kell. Találtam Yuotube-on videót róla, nem kispályás versenyző. 8)
Az a helyzet hogy nem szervíz csinálta a szimering cserét hanem 1 ismerős!Annyit szeretnék még kérdezi hogy mielőtt elvitte szimering cserére a gép kis járási idő után miután felmelegedett ingadozott az alapjárati fordulatszáma és ha leállt mindaddig nem lehetett elindítani míg le nem hűlt.Vannak akik azt mondják gyújtás hiba valaki aki szimeringezte az azt állította hogy szimering problémás!Most mióta uj szimering van benn nagyon szépen jár akár fél óráig is és utána hadja magát újraindítani!Csak ez a füstölés és nem kipörgés jött elő!
Ja és nem 65-ös hanem L77-es valószínűleg!
Próbáld beállítani a porlasztót, addig kár máson törni a fejedet. A gyújtáshiba most is jelentkezne, ha az lenne a baj.
Képzeljétek!
Elvittem a kis öreg huqsvarna-mat a service-be!Hozzáteszem Szekszárdon a Rákóczi utcai sthil service-be!
Két idióta melózik ott akik bármit mondasz nekik,mármint arról hogy mit csinál a fűrészed le sem szarják vagy azt mondják hogy nem tudom vegyél újjat!
Szó szerint elmondom mit mondott a kis buzikám!Idézem"NEm tudom mi lehet a baja,de ami a lényeg hogy ha 1 órát melózunk rajta akkor 4 ezer ha kettőt akkor 8 ezer,+az alkatrész!
Megmondtam neki hogy csak a karburátort nézze meg kell-e membránokat cserélni vagy csak be kell állítani!
Erre azt válaszolta ilyen öreg fűrészekkel nem foglalkoznak!
Mindenkinek aki a Szekszárdi sthil üzlet service-be viszi a gépét azt tudom mondani hogy nagy balek és csak lehúzzák ezrekkel!
Ezek nem szerelők ezek betanított cserélő szakemberek!A régit lecserélik az újra(ennyit tudnak)!
Miért nem próbálod meg magad a beállítást? Nagyon nem tudod elszúrni, csak jegyezd meg, mennyit tekertél rajta.
már mindent kiprobáltam de csak alapjárat megy pörgés nincs!Most néztem lekaptam a karbit és tilottson karbi van rajta ehhez lehet kapni alsó meg felső membránt remélem nem drága!Holnap megyek a boltba!Ha ezeket kicserélem remélem valami változni fog ha így sem megy akkor valszeg megy a kukába!Nem éri meg tovább költeni rá!Szerintem!
Amúgy eredetileg hogy kell álnia a csavaroknak?gondolom nem túlzottan kicsavarva mi?
Hát nem. Általában alapbeállítás - amivel nagy eséllyel beindítható egy gép - teljesen becsavart állapotból vissza 1-1,5 fordulat.
Nem dobd ki, eljátszom vele ha neked nem kell. :wink:
Előző 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25 Következő
375 hozzászólás Oldal: 6 / 25

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég