Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
375 hozzászólás Oldal: 20 / 25
Előző 1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25 Következő
Tisztelt fórumozók!ha tud valaki segítsen,van 1 cmi 38-as láncfűrészem,rossz a olajpumpa,a berántó spirál,karburátor,ha van valakinek szóljon,érdekelne komplett gép is,előre is köszönöm.
Kompresszió csökkenést nem vettem észre.
Köszi a tippet, egy próbát megér, mert amúgy kicsit sajnálnék megválni tőle mivel nagyon jó gép, gyorsan lehet vele melózni.
Keresek valami segédletet a szereléshez mert nem akarok semmit elrontani.
Ha nem vagyok nagyon pofátlan kérhetek segítséget a lendkerék levételéhez(Simsonon csináltam ilyet, de régen volt és nem vagyok biztos a dolgomban) illetve a sikeres gyújtásbeállításhoz ? :)
Üdv !
Azt szeretném kérdezni,hogy van -e már valakinek felhasználói tapasztalata a Fuxtec 6150 Motoros Láncfűrészről ?
35000 forintba kerül,ez relatíva nem sok pénz ! kérdés hogy mit kapok érte ? Érdemes megvenni ?
Sziasztok!
Vásárolnék láncfürészt,Sthill és solo gyártmány kötött gondolkozom.Tapasztalat valakinek?ms390 em volt....eladtam:( viszont az ujjakkal is gondok vannak hallásból.Solot nem ismerem eröl valakine infoja ha van
jó napot van egy olyan jelegű hibája a fürészemnek hogy ha bemelegszik olyan mintha kifogyna az üzemanyag és leál és olyan hagjönki a karbulátorbol mintha forna benne valami szikra van utána is csak nem indul be
Üdv!
Első körben a membránt ellenőrizd le, vagy cseréld ki.
Tiszteletem az Uraknak!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek, a fórum átolvasása után sem jutottam dűlőre. Amatőr hibát vétettem, életem első saját láncfűrészét egy hirdetésből vásároltam. A hirdetés szerint Husi L65 volt, de a helyszínen (50km-rel arrébb...) hamar kiderült, hogy nem L65, hanem 444 SE. Ez önmagában még nem gáz, bár gyanús lehetett volna az óriási marketing duma, meg hogy ki van zárva, hogy ő L65-öt hirdet, annak ellenére, hogy mutattam neki a hirdetést a számával. Állítása szerint négy éve gond nélkül használja. Fával nem tudtuk kipróbálni, mégis elhoztam 30-ért. Otthon aztán kipróbáltam, ment is szépen fürgén, 10-15 cm-es ágakon elhasználtam vagy negyed tank benzint, összesen ennyit hagytak benne, kifogyott és leállt, de már nem mentem el benzinért, nem volt sürgős. Örültem, kényelmes és gyors. Nem bántam az üzletet. Aztán egy hétig állt, amíg nyaraltam egyet. Tegnap vettem benzint, olajakat (Favorit Super 2T+Favorit láncolaj) és ma reggel nekiálltam gatyába rázni, mert elég retkes volt, olajos-gyantás fűrészporral volt tele a laprögzítő környéke. Aztán bekevertem a bengát (kicsit több olaj ment a 4 literbe mint egy deci, a flakonon néztem, lehetett akár másfél is, remélem ez még nem gond) és feltöltöttem 3/4-ig. Az oldalán fekve folyt a benzin, de talpra állítva nem, gondoltam azt majd később orvosolom. A második rántásra kiszakadt a madzag... Van némi műszaki érzékem, rövid próbálkozás után megjavítottam. Pár rántás, aztán a markolatból szakadt ki... Megjavít... Ezután már nem szakadt el, viszont fél óra rángatás után sem indult... Gyertya ki, szikra akkora, hogy ökröt lehet rajta sütni. A fedél levétele után látszott, hogy a benzincső nincs tömítve a tank falánál, illetve korábban szigszalag meg valami fehér szilikon szarral próbálták tömíteni, persze a benzin szétszedte. Akkor már letömítem, gondoltam. Ehhez kiszedtem a benzinszűrőt, ami a csövön lógott a tankban. Csipesszel kibogarásztam és közben találtam a tankban egy rugóra emlékeztető dolgot, ami egy kb. 4cm átmérőjű, másfél menetnyi acéldrót. Nem tudom mi lehet, egyelőre hagytam. Leszedtem a karburátort, így könnyebb volt a csővel bánni. Szűrő rendben, karbi belül tisztának tűnik, bár szilánkokra nem szedtem. Olyan érzésem volt, hogy nem jön fel az üzemanyag a csövön, bár eldugulva nincs. Aztán kínomban egy kis benzint csepegtettem a hengerbe. Ettől pár fordulat erejéig ment. Ezután rángatás, de semmi. Ekkor még több benzint kapott és el is indult, nem állt le. Viszont az történik, hogy gázadásnál csak akkor pörög fel teljesen, ha lassan adok gázt. Ha gyorsan, akkor fulladozik. Szerintem jobban füstöl, mint kellene. Fával próbálva még csutka fordulaton is lefullad, teljesen erőtlen, amikor elhoztam, vitte mint a vajat.A H és L csavarokat csak ezek után tekergettem, az ajánlott 1-1,5 fordulat körül szórakoztam, eddig eredménytelenül. A "T" jelű csavarral is próbálkoztam, de visszatekertem oda, ahol volt, mert nem tapasztaltam változást. A kompresszió jónak tűnik, izomból kell berántani, kiszedett gyertyával viszont nagyon könnyedén forog, tehát nem szorul semmi. Kicsit frusztrált vagyok, vár rám 10 köbméter fa... A hozzáértők segítségét kérem ötletekkel, vagy ha lenne valaki aki megnézné Szekszárd-Bonyhád környékén, akkor nagyon hálás lennék. Hosszúra sikerült, bocs:)
Üdv!

A membránt kell valószínűleg cserélni és vegyél rá rendes benzincsövet is. Emellett lehet falslevegős is, érdemes a porlasztó talptömítését is cserélni.
2T olajból inkább szintetikus STIHL vagy Repsol olajat használj.
Udv az Uraknak ismet!
Plaszlo, koszonom a tippet, most jutottam el odaig, hogy tomiteseket es membrant csereljek. Ja, benzincsovet is:) Jol kimostam a karbit, aztan kifujattam. Miutan felkapta az anyagot, mar porgott is. A fordulatszamok a gyari beallitas kornyeken jok, alig kellett jatszani vele. Merges kis dog, harap meg porog mint allat!:)

Megegyszer koszi!
Kicsit azert ingadozik az alapjarat, lehet hogy maradt meg valami dzsuva a karbiban? Amugy ero az van, azzal nincs baj...
Inkább gyenge falslevegő lehet az oka, ez lehet valahol tömítés mellett - felfekvő felületek nem tökéletesek -, vagy főtengelyszimeringnél.
Tisztelt Urak!

Lenne egy Problémám egy sach Dolmar 133 as fűrésszel aminek gyújtás problémája van .
A hibajelenség a következő: Gyenge a szikra fehér szín néha beindul és megy majd mikor használtam kb 5-10 perc után leáll.
Viszont nemrégiben használtam és durrant 1 et a kipufogón olyan 6-7 cm láng vágott ki, és leállt .
Azóta el sem akar indulni a szikra továbbra is gyenge kb az elektromos öngyujtóé nagyobb de van. elektronikus gyújtása van.
Megoldást szeretnék találni rá minél olcsóbban , mint mindenki :)
válaszaitokat előre is köszönöm...
Üdv!
Az első jelenség lehet a gyújtórendszer melegedésével kapcsolatos probléma. Vagy a gyújtótekercs melegedés hatására menetzárlatos lesz, vagy az elektronikában az egyik alkatrész adja fel a neki kritikus hőmérséklet felett.

A második jelenség kifejezetten gyújtáspozíció problémára utal, túl nagy az előgyújtás. Elektronikus gyújtásnál nehezen mászhat el a gyújtási időpont mert az egész fixen van rögzítve, de előfordulhat, hogy a lendkerék elnyírta az éket a főtengelyen és elfordult a gyári helyzetéből. Ezt mindenképp meg kellene nézni.
Értem a gyújtás elvileg jó helyen van. Nincs az ék elnyíródva, viszont ha már a beállításra tippelsz arra is kíváncsi lennék, hogy azt hogy lehet beállítani, illetve ellenőrizni hogy a gyújtás jó helyen van e mivel a lendkeréken semmi kémlelő nyílás nincs . Ahogy állt durrogás elött úgy áll szerintem most is mivel levolt húzva rendesen véleményem szerint nem tudott elmozdulni. Viszont ha elektronika akkor valahogy lehet ezt javítani amit a képen küldök vagy komplett csere ?

Csatolmányok

Ezért érdekes hibajelenség, egyből két egymástól függetlennek tűnő hibát produkál. A lendkerék csak ötlet volt, mástól elvileg nem mászhat el a gyújtás, ez fix pozíciójú, nincs állítási lehetőség.
Ez nem nagyon javítható, max a tekercsek lehetnének cserélhetők, de a kivezetések miatt - amik bele vannak öntve az elektronikába -, nem valószínű, hogy lenne külön pótalkatrész, csak egyben az egész.
Mielőtt erre költenél, nézd át a tömítéseket, ellenőrizd a membránt, a benzincsöveket, nehogy valami triviális hiba okozza ezeket a jelenségeket.
Érdemes megvizslatni a leállító gombhoz menő vezetéket, ha az sérült és melegedés hatására letestel, akkor okozhat ilyen leállásos problémát.
Előző 1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25 Következő
375 hozzászólás Oldal: 20 / 25

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég

cron