Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
98 hozzászólás Oldal: 2 / 7
Már annyit elérten, hogy szivatóval beindul, melegítem, kicsi gáz, szivató kikapcsol, jár egy kb. 10-15 mp-ig és megáll
Ritkán szoktak ennyire elállítódni egy nem leharcolt gépen a porlasztó állítócsavarjai, de azért nézd meg. A főfúvóka dugulása is okozhat hasonlót, a szívatóval még megy egy darabig, de nélküle már semennyit. Részleges dugulással hasonló volt egy benzines permetezőm, szívatóval tudott menni, de ahogy kikapcsoltam, fuldokolt leállt. Ha teljesen eldugult a főfúvóka, okozhat ilyen jellegű problémát, leállást.
Hello
Tanácsot kérnék.Kerti célokra vettem egy benzines fűrészt (Kinai),nemvolt vele semmi gond míg a benzin kifogyott.
Miután bekevertem a tank benzint,vágas közben leált és nem indul.Szétszettem megnéztem a benzin csövet,jön az anyag. a gyertya új.Benzinbe az adalékot az előírtaknak megfelelően kevertem.Nem akarom szervízbe vinni ,mert lehet hogy többe kerül majd mint maga a gép.Tanácsot előre is kőszőnőm.
Nem akarlak elkeseríteni, de bármi lehet. A kínai gépek között is vannak strapabíróbbak, de a nagyon olcsó kategória nagyon gyenge minőségű. A kínai hamisított Stihl fűrészek között is akad ami hosszabb ideig bírja, de van ami az első vágás után feladja.

Néhány ötlet hirtelen a keresgéléshez:
- gyújtáshiba gyújtótrafó zárlatos lett, vagy menetszakadásos. Van szikra?
- dugattyúgyűrű elkopott, vagy eltörött, nincs kompresszió. Van kompresszió?
- membrán törés,
- főtengelyszimering hiba, nincs előkompresszió, vagy annyi falslevegőt szív, hogy nem képződik robbanókeverék.
- porlasztóhiba.
- üzemanyag szivattyú membránszakadás, vagy ha a forgattyúsházban nincs elég előkompresszió, az üzemanyag szivattyú sem működik.
Nagy esélyed van, hogy többe kerül a szerviz, mint a gép.
Köszönöm a gyors választ.
Nekem ugyanez a gond az AL-KO láncfűrésszel felpumpálom a szívatógombbal látom a benzint a csőben hogy felviszi majd utána
megy egy darabig és leáll és ez így megy amíg szét nem verem darabokra valaki segítsen mi lehet a gond ja és látom amikor megáll hogy a csőből elfogy a benzin, Köszönöm ha valaki tud segítséget
A benzinpumpa egy membrán, amit a motor főtengelyének forgásakor keletkező pulzáló nyomáskülönbség működtet. Ha nem jut elég benzin a porlasztóba, akkor lehet:
- dugulás valahol a rendszerben
- szimeringhiba miatt nincs elég nyomáskülönbség
- membrán hibás, vagy valahol fals levegő miatt nem elég intenzív a pulzálás a benzin feljuttatásához.
- porlasztó kezd szétesni,
- el ne felejtsem a benzintank szellőzőjének eldugulását.
Ezen a vonalon próbálj kutakodni és ne verd szét szegényt, lehet csak egy lecsúszó cső, vagy valami kis hülye dugulás okozza a jelenséget.
Üdv!Segítség kellene:Husqvarna 136,keveset használt,nem indul csak ha öntök a karburátorba vagy a hengerbe benzint,benzincső jó,karburátort kipucoltam,minden jó,szikra van,mi lehet a probléma?
Ez is benzinhiányos tünet, az előző hozzászólásomban lévő dolgokat nézd meg.
Heló!a membrán jó,porlasztó is jó,szimeringet hol nézzem meg?és hol található a tank szellőzője?
hello
Einchell Royal 35/35ös láncfűrészem van
Apám testvérétől úgy kaptuk ingyen hogy elindul ,de ha melegen leáll akkor nem lehet elindítani addig még ki nem hül.
És valóban ez a hiba ,de társul hozzá még az is hogy rohadt nehezen tudom elindítani szivatóval vagy anélkül ,és ha sikerül elindítani akkor , volt hogy olyan hiba lépett fel : egyenletes az alapjárat megnyomom gázt és el kezd fuldokolni és ha nem veszem le a gázról a kezem akkor le is fullad .
A karburátort itt a fórumokon olvasottak alapján állítgattam , L csavar :1kör, H csavar kb 1.5kör , a T pedig 3kör
ha behúzom a szivatót akkor fel tudom pörgetni lehet is vele vágni és kb 5 perc után megint elkezdi hogy húzom a gázt és visszaesik a fordulat , és ha esetleg leáll akkor nem tudom újraindítani ,csak ha már teljesen kihűlt , és akkor is nagyon nehezen indul be.
Valami ötletetek hogy mi lehet a hiba ?? A gyertya majdnem új
Szerintem falslevegős. Ez lehet egy eldeformálódott csatlakozás (pl:porlasztótalp), rossz, sérült tömítés, de lehet főtengely szimmering is - esetleg ezek kombinációja.
hello
Köszi a gyors választ
Akkor szétszedem és végig nézem ezeket
Tanácsot szeretnék kérni van egy (Kínai) láncfűrészem és legutóbb mikor használtam még rendesen működött. Most az a probléma vele hogy ha nincs rajta a vezető akkor megy rendesen van benne erő de ha ráteszem a vezetőt a lánccal akkor ha gázt adok neki elkezd fulladozni és leáll.
Ez mitől fordulhat elő?
A választ előre is köszönöm.
Üdv
Megeshet hogy túl feszes a lánc és ezért képtelen forgatni, vagy a láncfék beakadhatott. Esetleg a láncvezető végén a csillagkerék megszorult. Ha egyik sem akkor a karburátor beállító csavarokkal kellene eltalálni a jó keverék arányt. Elvileg 2 lesz rajta egyik az alapjárat másik az üzemi fordulaté. Ha túl sokat állt akkor célszerű lenne kiönteni a benzint belőle és friss anyaggal megtankolni.
98 hozzászólás Oldal: 2 / 7

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég