Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
90 hozzászólás Oldal: 6 / 6
Üdv. Nálam van egy husqvarna e240-es láncfürész. Az a probléma hogy vágás után gáz elengedésre egyből leáll.
Alacsony lehet az alapjárat?
Hang alapján egyébként nem mondanám alacsonynak.
Van egy 2003 as dolmar ps 410 es lancfureszem, tokeletesen mukodik mig meg nem allitom, azutan nem lehet beinditani. Kompresszio van gyertya hoertek jo, karburator jo,szikra is van. Mi lehet a problema???
Amennyiben láncfűrészhez, vagy egyéb kerti géphez keresel alkatrészt kérlek
keresd fel honlapunkat: alkatreszbirodalom.hu Látogatásodat előre is
köszönjük !!!
http://alkatreszbirodalom.hu/
stilh ms 261 hidegen nehezen indul mi lehet a gond?
Ez így elég általános kérdés, melyre hasonló választ lehet adni: mert hűvösebb van, mint nyáron.

Konkréten mit jelent a nehezebben indul?
Kettővel többet kell rántani rajta mint nyáron, vagy fel kell húzni mint a rugós órát?

De ha tényleg feltűnően nehezen indul, akkor a porlasztó hidegindító rendszerét kell átvizsgálni, kitisztítani. ellenőrizd a membrán épségét és a tömítéseket. Egy kis falslevegő ami nyáron nem okoz gondot, a hidegben már problémás lehet.

Lehet még motorkopási gond, kisebb a kompresszió a kelleténél. Hideg időben minden apróság számít. Ilyenkor nem csak a végkompresszió kevesebb, hanem a forgattyúsházban lévő nyomás, ami lagymatagabban mozgatja a membránt. Szerencsés esetben gyűrűzés segít rajat.
Plaszlo nak köszönöm a választ. és még aszt szeretném kérdezni hogy egy 50cm2 lánc firésznek mekkora kompressziojának kell lenni? vagyis a vég nyomásnak mekkora értéknek kell lenni 6-8-9-10.bár?
9-10 körül kellene lennie. Ami 10 feletti az nagyon jó, ami 8 alatti az már kopott. Használat után hideg motoron mérve. Fel kellene tudni emelni a gépet a berántózsinóron és meg is kellene hogy álljon felemelés után. Indítási probléma még akkor is jelentkezhet ha főtengely szimeringes a gép.
Köszönöm a választ lalibatyo-nak.
Sziasztik. Kis segitseg tanacs kellene. Van egy einhel royal kis lancfuresz ugy kerult hozzam hogy nem tudtak el inditani. Nos en csereltem membranokat mert megvoltak kemenyedve be indul de neha megy neha allig. Szivatoval elinul de jatszani kell vele nagyon. Ha teljeaen visszatolom le all. Alapjarat szinte nincs. Kerdes. Elofurdulhat hogy szimeringes? Hiaba allitom egyszeruen baszik jo lenni. Vissza allitottam gyarira is ugy meg se mukkan. Arra gyanakszom hogy a szimering szar. Lehetseges lehet ez?
Sok minden lehet, akár szimering is, fals levegőt is szívhat, de üzemanyag vezeték vagy szűrő is lehet dugult vagy sérült. Sőt még a frissen vásárolt membránszett is túl kemény. Néha nagy szívás mire rájön az ember miért hisztis a gép :)
Koszonom az infot. Odaig jutottam hogy ujra kitakatitottam a karbit volt meg benne dzsuva. H ra 5 ot tekertem l re masfelet. Konnyobben be indult de gaz adasra le is allt. Nem volt idom azota vele foglalkozni.uzemanyagcsovet es szurot kicsereltem ujra azota. Meg van a felpumpalos geci... arra varok. Addig kivan kotve. Holnap allitok rajta meg. Ha nem akkor cserelek szimeringeket
:D :)
Sziasztok. EINHELL lancfuresz.. szetfogom verni.... gond. Szivatoval be indul felporog megall najd ujra ujra mahd be se indul majd ujra es igy tovabb.. hiaba tekergetem a rohadt csavarokat.. gyertya uj. Membran uj. Karbi 1000% hogy tiszta.... tomitesek a hengernel jo ami a karbira megy ra... szetbaszom.. lehet szimering hiba. Csinalhat ilyet?? Koszi elore is..
Raktam ra masik karbit. Valamivel jobb de nem sokkal. Hiaba ontok benzint a hengerbe be se indul.. be se roffen. A dugattyu nem tunik egeszsegesnek szerintem.. olyan sotet szurke olajosan nez ki mikor rantok rajta a benzint a karbin keresztul a pofamba loki vissza... szetkapom a gepez cserelek szimeringeket. Meg ra nezek a hengerre es a dugora meg a csapagyakra
Helló! Nekem olyan problémám van,hogy adott egy fűrész amin karburátor csere volt ,szépen gyullad szívatóval vagy anélkül is.,alapjáraton is szépen megy,de kb 2-3 perc elteltével,ha elkezdem túráztatni gázadásra szépen reagál egy kb 7-8 gázadásra úgy ahogy kell,de egyszer csak mint aki megbolondult felszalad a fordulat szinte a maximumra! ha + erre is ráhúzom a gázt akkor fullad (lefullad) . Mitől lehet ez a jelenség?
Valószínűleg "leszegényedik" a keverék. Nem tud annyi benzin bele jutni a karburátorba mint amennyi szükséges. Ennek oka lehet eldugult szűrő lyukas benzinvezeték akár tankon belül is, de főtengely szimeringes is lehet mert a forgattyúsház nyomásváltozása pumpálja a benzint . De lehet csak kikeményedett a membrán a karburátorban.
90 hozzászólás Oldal: 6 / 6

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég