Szerző:
fgabor87 » szomb. máj. 20, 2017 5:38 pm
Plaszlo írta: Akkor marad a nyomásszabályozó cseréje, nem hiszem, hogy bárki foglalkozna a javításával.
Szia!
Sikerült megjavítani a csapot. Szét lehetett szedni, és a belsejében van egy kis gumi, ami rászorul egy kis csővégre, és így zárja el a levegőt. A gumiba már elég mélyen be volt nyomódva a kis csővég pereme, ezért nem zárt jól. Megcsiszoltam a gumit egészen addig, amíg teljesen sima lett a felülete, így most tökéletesen zár, és nem engedi a levegőt.
Viszont lenne egy kérdésem, ez már nem teljesen kompresszor, hanem egy hozzá csatlakoztatható pneumatikus excenter csiszológép. Ugyebár ezt olajozni kell. Azt írták, hogy ugyan az az olaj kell bele, mint a kompresszorba. Nekem a kompresszorba is sima, SAE-30-as olaj van, mert nem kapni kis kiszerelésben VG100-as olajat, ami kéne bele. Ezt csepegtetem a csiszolóba is, viszont azt vettem észre, hogy nagyon könnyen kifújja belőle a levegő, és ami benne marad az is másodpercek alatt elfehéredik (felhabzik gondolom). Ma próbaképpen olaj helyett lánckenő spray-t fújtam bele. Ez a láncon jól tapadó, kissé nyúlós, ragacsos filmet képez. Ezt nem fújja ki olyan könnyen a levegő, érzésre mintha jobb is lenne a gép. Kikapcsolás után sokkal halkabban, simábban és tovább pörög.
Nem tudom, hogy épül fel egy ilyen belül, mik az igények, ezért nem vagyok biztos benne, hogy a lánckenő spray megfelelő lehet-e bele.